دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

گلزار از ماه آینده جلوی دوربین می‌رود

تصویربرداری اولین قسمت از مسابقه «برنده باش» با اجرای محمدرضا گلزار از نیمه اول مرداد ماه آغاز می‌شود.
کد خبر : 296756

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری آنا، با روی کار آمدن علی فروغی در قامت مدیر شبکه سه سیما، این شبکه با شکل و شمایل جدیدی برنامه‌های خود را روانه آنتن خواهد کرد. در جدیدترین برنامه این شبکه مسابقه «برنده باش» با اجرای محمدرضا گلزار در این شبکه به تولید و پخش خواهد رسید. این مسابقه از نیمه اول مردادماه جلوی دوربین می‌رود.


در حال حاضر عوامل تولید این مسابقه مشغول آماده‌سازی مراحل نهایی دکور «برنده باش» هستند و با برنامه‌ریزی انجام شده، از نیمه اول مرداد ماه، محمدرضا گلزار برای ضبط اولین قسمت برنامه جلوی دوربین می‌رود.


مسابقه «برنده باش» به این صورت است که در هر قسمت از این مسابقه چهار نفر که از قبل سؤال‌های اپلیکیشن برنامه را به درستی پاسخ داده‌اند، روی صندلی برنامه خواهند نشست و با پاسخ دادن به سؤالات به صورت پلکانی برای بردن جایزه 100 میلیون تومانی با مجری وارد رقابت خواهند شد. در واقع این مبلغ بزرگ‌ترین جایزه‌ای است که تاکنون در صداوسیما در یک برنامه به شرکت‌کنندگان اعطا خواهد شد.


حضور در این مسابقه تنها از طریق شرکت در آزمون اولیه از طریق یک اپلیکیشن موبایلی ممکن خواهد بود. افرادی که تمایل دارند در این مسابقه چه به عنوان تماشاگر و چه به عنوان شرکت‌کننده حضور داشته باشند باید از طریق اپلیکیشن به جمع‌آوری امتیاز بپردازند. افراد با پاسخ به سؤالات مطرح شده، امتیاز کسب می‌کنند و شانس خود را برای حضور در برنامه افزایش می‌دهند. همچنین برای افرادی که نتوانند به سؤالات پاسخ صحیح دهند اقدامات جذابی در نظر گرفته شده تا آنان نیز بتوانند از ادامه مسابقه لذت ببرند.


تهیه‌کنندگی «برنده باش» برعهده حمید رحیمی‌نادی و هاشم رضایت است. «برنده باش» قرار است روزهای پنج‌شنبه و جمعه روی آنتن شبکه سه سیما برود.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته