دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 تير 1397 - 06:06

علوی، زنگنه و ظریف در راه مجلس

وزرای اطلاعات، نفت و امور خارجه، هفته آینده برای پاسخ به سئوالات نمایندگان در جلسات علنی مجلس شورای اسلامی حاضر خواهند شد.
کد خبر : 296693

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری آنا، مجلس شورای اسلامی در سه روز کاری (یکشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه) هفته آینده جلسه علنی خواهد داشت و قرار است حجت‌الاسلام محمود علوی وزیر اطلاعات برای پاسخگویی به سئوال علی مطهری نماینده تهران و جواد کریمی قدوسی نماینده مشهد در مجلس شورای اسلامی حضور یابد.


همچنین بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت برای پاسخگویی به سئوالات نادر قاضی‌پور نماینده ارومیه و علیرضا محجوب نماینده تهران به مجلس شورای اسلامی می‌رود.


محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه هم به منظور پاسخ به سئوال نصرالله پژمان‌فر نماینده مشهد و مجید ناصری‌نژاد نماینده شادگان در مجلس شورای اسلامی حاضر می‌شود.


نمایندگان همچنین در جلسات کاری هفته آینده خود گزارش کمیسیون امنیت ملی مجلس در مورد تحقیق و تفحص از وضعیت افراد دو تابعیتی و دارای گرین کارت در حوزه مسئولان و مدیران ارشد و شناسایی خلاهای قانونی آن و گزارش کمیسیون صنایع و معادن در مورد ریشه‌های قاچاق کالا و ارز را بررسی خواهند کرد.


بررسی لایحه حفاظت از خاک، لایحه اصلاح قانون مبارزه با تامین مالی تروریسم، طرح یک فوریتی اصلاح قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان و طرح یک فوریتی تشکیل وزارت میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی نیز در دستور کار هفته آینده نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار دارد. همچنین قرار است طرح یک فوریتی تشدید مبارزه با مفاسد اقتصادی در دستگاه قضایی و سازمان تعزیرات حکومتی و طرح یک فوریتی اصلاح برخی از مواد مربوط به تابعیت در مجلس بررسی شود.


برای مشاهده دستور کار جلسات علنی مجلس در هفته آینده روی فایل زیر کلیک کنید.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته