دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 تير 1397 - 10:39

برگزاری همایش توسعه همکاری‌های منطقه‌ای با موضوع صنایع غذایی و کشاورزی

دانشگاه فردوسی مشهد همایش توسعه همکاری‌های علمی و منطقه‌ای با موضـوع علوم صنایع غذایی و کشاورزی برگزار می‌کند.
کد خبر : 296675

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از دانشگاه فردوسی مشهد، در راستای توسعه همکاری‌های علمی بین‌المللی و تبادل آخرین یافته‌های پژوهشی و دستاوردهای تحقیقاتی بین استادان و پژوهشگران جمهوری اسلامی ایران و دانشگاه‌های کشورهای منطقه بویژه عراق و سوریه، اولین همایش "توسعه همکاری های علمی و منطقه‌ای با موضـوع علوم صنایع غذایی و کشاورزی" با همکاری و مشارکت علمی دانشگاه فردوسی مشهد در شهریور 97 توسط موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی برگزار خواهد شد.


این رویداد بر آن است تا تعاملات علمی و پژوهشی بین اساتید و دانشجویان کشورهای حاضر در مراسم را گسترش دهد.


برگزاری فن‌بازار و نمایشگاه تخصصی دستاوردهای دانش‌بنیان، شناسایی و حمایت از ایده‌های نوآورانه و فناورانه، همچنین رویدادهای کارآفرینی و کارگاه‌های آموزشی تخصصی از برنامه‌های اصلی این همایش است.


با توجه به اهمیت گسترش روابط علمی و بین‌المللی با کشورهای منطقه و استفاده حداکثری از ظرفیت بوجود آمده، از تمامی استادان و پژوهشگران خواسته شد که با مراجعه به پایگاه اینترنتی همایش به آدرس Agro2018.com حداکثر تا پایان روز 10 مردادماه 97 نسبت به ثبت‌نام در این رویداد منطقه‌ای اقدام کنند.


علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های 09363637590 و 05135425382 یا از طریق آدرس ایمیل info@agro2018.com ارتباط بگیرند.



انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته