دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 تير 1397 - 19:57
در منطقه مرزی مشترک افغانستان و تاجیکستان؛

روسیه و تاجیکستان مانور مشترک نظامی برگزار می‌کنند

تاجیکستان و روسیه برای تقویت آمادگی کشورهای آسیای میانه برای جلوگیری از حملات احتمالی طالبان، در نزدیکی مرز تاجیکستان و افغانستان مانور مشترک نظامی برگزار می‌کنند.
کد خبر : 296632

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از پرس تی وی، تاجیکستان و روسیه مانور مشترک نظامی خود را در نزدیکی مرز تاجیکستان و افغانستان برای تقویت آمادگی کشورهای آسیای میانه برای جلوگیری از حملات احتمالی طالبان که در افغانستان مستقر هستند آغاز کرده اند.


وزارت‌دفاع تاجیکستان با صدور بیانیه‌ای، اعلام کرد: بیش از 10،000 نیروی نظامی، در نخستین مرحله این مانور مشترک در منطقه خودمختار گرن بختیاری تاجیکستان شرکت خواهند کرد. در ادامه این بیانیه آمده است که این سربازان تروریست‌های شکست خورده طالبان را در مرز مشترک افغانستان و تاجیکستان از بین خواهند‌برد.


روسیه نیز طی بیانیه‌ای اعلام کرد که حدود 400 نیروی رزمی و 80 دستگاه تجهیزات نظامی را در یک پایگاه نظامی در تاجیکستان برای مانور نظامی مشترک که قرار است روز جمعه آغاز شود، مستقر کرده است.


بنابر اخبار واصله، دو کشور همکاری‌های نظامی خود را به دلیل خروج نیروهای تحت رهبری آمریکا از افغانستان تشدید کرده‌اند.


به گزارش آنا، این اولین بار است که دوشنبه چنین مانور نظامی مشترک را در منطقه بدخشان برگزار می‌کند، اولین جایی که شش‌سال پیش درگیری های میان نیروهای دولتی و شورشیان آغاز شده بود.


نیروهای طالبان بارها اعلام کرده‌اند تا زمانی که سربازان خارجی به رهبری ایالات متحده از کشور خارج نشوند، با کابل وارد مذاکره نخواهند‌شد. در عین حال، طالبان بارها اعلام گفته است که برای گفتگو با واشنگتن آماده است.


ژنرال جان نیکلسون، فرمانده ارشد نیروهای آمریکایی در افغانستان، پیش از این اعلام کرده بود که ایالات متحده نیز آماده است تا مذاکرات مستقیم با طالبان را برای پایان‌دادن به جنگ 17‌ساله در افغانستان آغاز کند.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته