دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 تير 1397 - 11:53

امشب انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی به پایان می‌رسد/ انتخاب رشته بیش از 145 هزار داوطلب

دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد ساعت 24 امشب، آخرین مهلت انتخاب رشته مقطع کارشناسی‌ارشد در این دانشگاه است.
کد خبر : 296493

امیررضا شاهانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا گفت: همچنان سامانه انتخاب رشته کنکور کارشناسی‌ارشد دانشگاه آزاد اسلامی باز است و داوطلبان می‌توانند انتخاب رشته کنند، انتخاب رشته تا پایان امروز ادامه دارد.


وی ادامه داد: تاکنون بیش از 145 هزار داوطلب انتخاب رشته کرده‌اند و پس از اتمام انتخاب رشته در پایان امشب، امکان ویرایش انتخاب‌ها برای داوطلبان از روز شنبه 30 تیر به مدت 72 ساعت فراهم خواهد شد، همچنین آنهایی که از انتخاب رشته جا مانده باشند می‌توانند در آن زمان انتخاب رشته کنند.


رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی یادآوری کرد: پیش از این مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی، آخرین مهلت برای ثبت‌‌نام را تا ساعت 24 روز پنجشنبه 21 تیرماه اعلام کرده‌بود.


شاهانی گفت: داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت اینترنتی به نشانی www.azmoon.org برای ثبت کد رشته محل‌های انتخابی اقدام کنند. هر داوطلب می‌تواند ۱۰۰ رشته/ محل را انتخاب و آن‌ها را در برگ اینترنتی انتخاب رشته ثبت کند.


وی درباره مصاحبه‌های دوره دکتری نیز بیان کرد: مصاحبه‌های جاماندگان دوره دکتری را نیز روز گذشته به پایان رسید و هم‌اکنون وارد پالایش اطلاعات شده‌ایم تا بتوانیم در موعد مقرر یعنی دهه اول شهریور نتایج نهایی را اعلام کنیم.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته