دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 مرداد 1394 - 08:43

کفاشیان: نگران کی‌روش نباشید او برمی‌گردد/ به باشگاه‌های بدهکار کمک می‌کنیم

رئیس فدراسیون فوتبال از بازگشت کارلوس کی‌روش به ایران در آینده ای نزدیک خبرداد.
کد خبر : 29645

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، علی کفاشیان که در حاشیه برگزاری مراسم برترین‌های لیگ چهاردهم صحبت می‌کرد ضمن بیان این مطلب در خصوص این مراسم گفت: «مراسم خوبی برگزار شد. از بهترین‌های لیگ ایران در دوره‌ای که گذشت تجلیل شد، البته در فوتبال ایران همه خوب هستند اما این افرادی که مورد تجلیل قرار گرفتند بهتر بودند.»


وی همچنین در خصوص ادعای وزیر ورزش که به غیر از یک میلیون دلار مابقی پول‌های بلوکه شده فدراسیون فوتبال آزاد شده‌ است نیز گفت: «این پول به دلیل تحریم‌ها در آمریکا بلوکه شده‌ است. چهار سال است با گرفتن وکیل به دنبال آزاد کردن این مبلغ هستیم که البته تاکنون موفق به انجام این کار نشده‌ایم.»


رییس فدراسیون فوتبال ایران درباره نام‌گذاری مسابقه‌های فوتبال ایران به نام خلیج فارس و در دفاع از این نام گفت: «ما به فیفا، AFC و همه جا اعلام کرده‌ایم که هر برنامه و مسابقه‌ رسمی برگزار کنیم نامش خلیج فارس است. اگر تیمی از کشور دیگری به ایران بیاید و نامش چیز دیگری باشد نمی‌توانیم جلویش را بگیریم اما نام خلیج فارس بدون پسوند فارسش از نظر ما رسمیت ندارد.»


وی در خصوص رای باشگاه پیکان اظهار کرد: «باشگاه ترکیه‌ای به فدراسیون فوتبال نامه‌ای زد و در این مورد اعلام کرد باشگاه راه آهن تخلف نکرده است. طبق رای راه‌آهن می‌تواند لیگ برتری باشد ضمن اینکه مسئولان پیکان هم اعتراضی به ما نداشتند.»


کفاشیان درباره سرنوشت باشگاه‌های لیگ برتری بدهکار گفت: «باشگاه‌های بدهکار بدهی خود را پرداخت نکرده‌اند اما جلساتی گذاشته‌ایم و قرار شده به باشگاه‌هایی که با بحران مالی روبه‌رو هستند را کمک کنیم. واقعیت این است نمی‌توانیم جلوی همه تیم‌ها را بگیریم.»


رئیس فدراسیون فوتبال ایران در پایان در رابطه با بازگشت کارلوس کی‌روش اظهار داشت: «نگران او نباشید برخلاف شایعه‌ها او از دست ما ناراحت نیست و فعلا در مرخصی به سر می‌برد و در این هفته یا هفته آینده به ایران می‌آید.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب