دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 مرداد 1394 - 10:17

قدردانی انجمن اسلامی دانشجویان واحد نجف‌آباد از هیات رئیسه، استادان و کارکنان دانشگاه

انجمن اسلامی دانشجویان واحد نجف‌آباد در نامه‌ای از رئیس، استادان و پرسنل دانشگاه آزاد اسلامی به دلیل حائز شرایط بودن از نظر استانداردها به عنوان واحد جامع مستقل قدردانی و تشکر کرد.
کد خبر : 29644

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، متن نامه تشکر انجمن اسلامی دانشجویان واحد نجف‌آباد به شرح زیر است: از زمانی که به پیشنهاد آیت‌الله هاشمی رفسنجانی دانشگاه آزاد اسلامی تاسیس شد، این مجموعه همواره منشاء خدمات ارزنده‌ای به جامعه دانشگاهی کشور عزیزمان بوده است.


دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد هم همگام با دیگر واحدهای دانشگاهی با تکیه بر سرمایه‌ علمی خود گام‌های بلندی در راستای پیشرفت و آبادانی ایران سرافراز برداشته و به خوبی دریافته که کلید حل مشکلات و زیربنای توسعه هر کشوری افزایش دانایی و تربیت نیروی انسانی کارامد است.


اگر جامعه‌ای بخواهد نظام اقتصادی، صنعتی، سیاسی و اجتماعی خویش را دگرگون سازد و آن را با مقتضیات و نیازمندی‌های جدید همساز کند، ناچار است که سیاست جامعی در توسعه نیروی انسانی داشته باشد و این مهم میسر نیست مگر با تکیه بر تقویت مراکز آموزشی.


حال تلاش‌ها و همت والای دکتر امیری، پرسنل گرامی، استادان و دانشجویان عزیز دانشگاه آزاد نجف‌آباد موجب کسب عنوان واحد جامع مستقل در بین دانشگاه‌های آزاد کشور شده است. این انتخاب سرآغاز راهی پرامید به سمت دستیابی به قله‌های رفیع علم و دانش بوده و نویدبخش نشاط، پویایی و حرکت دانشجویان در راه توسعه کشور عزیزمان ایران است. امید آنکه با برداشتن گام‌های محکم و استوار همسو با اهداف عالیه دانشگاه آزاد شرایط برای رشد و شکوفایی فرزندان این مرز و بوم بیش از پیش فراهم شود.


لذا بدین‌وسیله انجمن اسلامی دانشجویان واحد نجف‌آباد، کسب این موفقیت را به اعضای هیات رئیسه دانشگاه به ویژه دکتر امیری رئیس واحد، پرسنل ارجمند، استادان و دانشجویان گرامی تبریک عرض کرده، موفقیت و سربلندی هرچه بیشتر این خانواده بزرگ را در راه خدمت‌رسانی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از درگاه خداوند منان آرزو می‌کند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته