دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 مرداد 1394 - 09:12

بازدید دو استاد مطرح دانشگاه‌های ایران و جهان از دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود

پروفسور علی‌اکبر جلالی و پروفسور مقومی از استادان برجسته دانشگاه‌های آمریکا، علم و صنعت ایران و دانشگاه‌های مالزی به منظور همکاری‌های بیشتر علمی و پژوهشی؛ از دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود دیدن کردند.
کد خبر : 29643

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود در این دیدار که اعضای هیات رئیسه دانشگاه نیز حضور داشتند، گفت: یکی از واحدهای دانشگاهی که همواره مورد توجه سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی بوده و هست، واحد شاهرود است چراکه دارای رشته‌های فنی مهندسی و پزشکی و بیمارستان بوده و بستر لازم برای تاسیس و ارتقاء رشته‌های چندنظمی از جمله مهندسی پزشکی در مقاطع مختلف تحصیلی در آن فراهم است.


دکتر احمد دزیانیان در مورد روند تصویب رشته‌های این دانشگاه اظهار کرد: با توجه به امکانات وسیع دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود در مورد کارگاه‌ها، آزمایشگاه‌ها و مکان‌های آموزشی رشته‌های متعددی را در شاخه‌های فنی مهندسی، علوم پایه، علوم انسانی و پزشکی درخواست داده‌ایم که با طی موارد قانونی این مهم نیز به سرانجام خواهد رسید.


در این دیدارها مقومی و جلالی هم با تاکید بر امکانات وسیع دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود از این واحد دانشگاهی به عنوان یکی از مراکز آموزش عالی مطرح در کشور یاد و آمادگی خود را برای هر گونه همکاری با این دانشگاه اعلام کردند که سرپرست دانشگاه هم با تشکر از این اعلام آمادگی، از همکاری آنان استقبال کرد.


به گزارش آنا، مقومی از سال پیش به عنوان عضو هیات علمی افتخاری دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود به همکاری علمی و پژوهشی با این دانشگاه پرداخته است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته