دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

نفرات برتر کنکور سراسری چه رشته‌هایی را انتخاب می‌کنند؟

در حالی که کمتر از 48 ساعت تا شروع انتخاب رشته کنکوری ها باقی مانده است، نفرات برتر در مصاحبه با رسانه های مختلف درباره دلایل موفقیت شان و رشته هایی که مایل به ادامه تحصیل در آن ها هستند، صحبت کرده اند.
کد خبر : 29638

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا، روزنامه خراسان با ذکر این مقدمه نوشت: اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که با خودتان فکر می کنید نفرات برتر کنکور این روزها هیچ تلاشی برای انتخاب رشته نمی کنند، ادامه این مطلب را بخوانید.


رتبه اول کنکور ریاضی 94 پژمان شهبازی


درباره انتخاب رشته باید بگویم که به ادامه تحصیل در رشته مهندسی برق تمایل بیش تری دارم اما این که به چه دانشگاهی بروم و به طور قطع در چه رشته ای تحصیل کنم، هنوز مشخص نیست زیرا در حال تحقیق هستم.


رتبه اول کنکور زبان 94 پویا همدانیان


درباره رشته انتخابی خود در دانشگاه هنوز تصمیم قطعی نگرفته ام چراکه انتخاب رشته ام به رتبه ام در کنکور ریاضی بستگی دارد و بر اساس پیش بینی خودم در کنکور ریاضی رتبه ای حدود 30 را کسب خواهم کرد و بعد از آن تحقیق مفصلی خواهم کرد.


رتبه دوم کنکور ریاضی 94 محمدرسول یزدیان


رشته های برق و بیوتکنولوژی را هدف خود برای ادامه تحصیل در دانشگاه تعیین کرده ام.


رتبه دوم کنکور تجربی 94 کیانا تدبیر


رشته پزشکی را برای ادامه تحصیل انتخاب کرده ام اما هنوز درباره تخصص، تحقیق نکرده و تصمیم نگرفته ام. اعتقاد دارم برای انتخاب تخصص فقط علاقه کافی نیست و باید تصمیم درست و منطقی گرفته شود؛ علاقه ام بیشتر به تخصص قلب است اما قبل از انتخاب باید آشنایی بیش تری با این رشته پیدا کنم.


رتبه سوم کنکور انسانی 94 ابوالفضل مشیری


برای انتخاب رشته بین 3 رشته حقوق، علوم سیاسی و مطالعات جهان در حال تحقیق هستم.


رتبه پنجم کنکور تجربی 94 احسان طاهری فرد


درباره تصمیم برای انتخاب رشته باید اعتراف کنم که هنوز به انتخاب رشته فکر نکرده ام و در این فرصت که تا انتخاب رشته باقی مانده است با مشورت گرفتن از افراد متخصص، رشته مناسب را انتخاب خواهم کرد.


رتبه ششم علوم تجربی 94 عرفان طاهری فرد


هنوز به انتخاب رشته فکر نکرده ام و در این فرصت که تا انتخاب رشته باقی مانده با مشورت گرفتن از دیگران و افرادی که در رشته های علوم تجربی ادامه تحصیل داده اند رشته مناسب را انتخاب می کنم.


رتبه هفتم کنکور انسانی 94 فاطمه غلامی


تصمیم گیری در این مقطع بسیار سخت است اما پس از بررسی و مشاوره بین رشته های روانشناسی و حقوق دانشگاه تهران یک رشته را انتخاب خواهم کرد.


انتهای پیام/

برچسب ها: ادامه تحصیل
ارسال نظر
هلدینگ شایسته