دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 تير 1397 - 15:49

میزبانی موزه انقلاب اسلامی از روحانیون حوزه علمیه قم

شیفت شب موزه انقلاب اسلامی و دفاع‌مقدس با استقبال عمومی مواجه شد و در همین راستا، موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، میزبان جمع کثیری از طلاب و روحانیون حوزه علمیه قم شد.
کد خبر : 296351

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری آنا، حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی، یکی از طلاب جوان حاضر، با بازدید از موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به نزدیکی حوزه‌های علمیه با فرهنگ شهادت و ایثار اشاره کرد و گفت: در اردوی سیاحتی تهران، موزه انقلاب‌اسلامی و دفاع‌مقدس به‌عنوان یک مرکز مهم و ارزشمند در انتقال مفاهیم دوران جنگ، برای بازدید انتخاب شد.


وی ادامه داد: احداث موزه با هدف یادآوری و نمایش شرایط جنگ، در این نقطه از کلان‌شهر تهران، عملی درست و حساب شده بوده است.


حسینی همچنین اضافه کرد: روایت شرایط جنگ به‌ وسیله راویان پیشکسوت عرصه دفاع‌مقدس، در تجسم آن دوران برای جوانان و آشنایی بیشتر با شرایط حاکم بر دفاع‌مقدس بسیار تأثیرگذار خواهد بود.


با شروع فصل گرما و تعطیلات تابستانی، شیفت شب در موزه انقلاب ‌اسلامی و دفاع مقدس با هدف رفاه بازدیدکنندگان داخلی و خارجی فعالیت خود را آغاز کرده و علاقه‌مندان می‌توانند تا 10 مهرماه سال جاری هر روز از ساعت 17 تا 22 به این موزه مراجعه کنند.


در این شیفت کاری بیش از یکصد فرمانده و پیشکسوت دوران دفاع مقدس، بعنوان راوی به روایت حوادث و اتفاقات 8 سال دفاع‌مقدس می‌پردازند.


انتهای پیام/





انتهای پیام/

برچسب ها: شیفت شب
ارسال نظر
هلدینگ شایسته