دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 تير 1397 - 02:40
نماینده ولی فقیه در کردستان:

حیثیت آمریکا در موضوع برجام در عرصه جهانی فروریخت

نماینده ولی فقیه در استان کردستان به موضوع برجام و بدعهدی‌های آمریکا در برجام اشاره کرد و گفت: حیثیت آمریکا در موضوع برجام در عرصه جهانی فروریخت.
کد خبر : 296230

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی در نشست تخصصی ائمه جمعه استان کردستان که با موضوع آسیب‌های فضای مجازی و راهکارهای آن در سنندج برگزار شد، ضمن تسلیت درگذشت تعدادی از هموطنان در واقعه برخورد تانکر با اتوبوس مسافربری اظهار کرد: تمام زوایای این موضوع بررسی خواهد شد.


وی به آسیب‌های فضای مجازی اشاره کرد و گفت: گاهی درج یک مطلب یا تصویر در فضای مجازی آبروی فرد و حتی خانواده‌ای را می‌برد.


نماینده ولی فقیه در کردستان از فضای مجازی به عنوان چاقوی دو لبه نام برد و تصریح کرد: فضای مجازی جنبه‌های مثبت و جنبه‌های منفی را به صورت تواما با هم دارد و این نکات مثبت بسته به میزان شناخت و سواد انسان در استفاده از چنین فضایی دارد.


حسینی‌شاهرودی افزود: در بستر فضای مجازی بدون هیچ محدودیت زمانی و جغرافیایی می‌توان در کمترین زمان و با بیشترین گستره مطالب را به مخاطبین انتقال داد که این مزیت بسیار خوبی برای ترویج و بیان مباحث دینی است.


به گفته وی، اینترنت و فضای مجازی بستر خوبی برای دستیابی به اطلاعات و مطالب در مورد یک موضوع است و همین مسئله موجب می‌شود که انسان در لحظه به اطلاعات لازم در خصوص هر چیزی دست پیدا کند.


نماینده ولی فقیه در استان کردستان تصریح کرد: امروز دشمنان با تمام توان از فضای مجازی برای دستیابی به اهداف شوم خود علیه کشورهای اسلامی استفاده می‌کنند.


حسینی‌شاهرودی با عنوان اینکه امروز دشمنان از طریق فضای مجازی با سهولت بیشتری وارد خانه‌های ما شده است، گفت: آنها با تولید محتواهای جذاب و مخاطب‌پسند جوانان را به خود جذب کرده و تاثیراتی که می‌خواهند می‌گذارند.


وی تصریح کرد: دشمنان از اول انقلاب تاکنون همواره افراد تاثیرگذار را مورد هدف قرار داده‌اند، ولی با وجود لطمات زیادی که از این ناحیه وارد کرده‌اند هیچ وقت به اهداف شوم خود نرسیده‌اند.


نماینده ولی فقیه در استان کردستان اضافه کرد: دشمنان برای ضربه‌زدن به انقلاب و جلوگیری از حرکت روبه رشد این نظام از هر دری ورود پیدا کرده و به اشکال مختلف توطئه‌‌افکنی کرده‌اند ولی کاری از پیش نبرده‌اند.


حسینی‌شاهرودی با بیان اینکه ترور شخصیت‌های تاثیرگذار و مهم از سوی دشمنان در اوایل انقلاب، جنگ تحمیلی، تحریم‌ها و ...از توطئه‌های مختلف دشمنان برای ضربه زدن به نظام اسلامی بوده است، خاطرنشان کرد: دشمنان امروز به این نتیجه رسیده‌اند تا زمانی که مردم پشتیبان نظام اسلامی هستند نمی‌توانند به انقلاب آسیبی وارد کنند.


وی اضافه کرد: دشمن شکست خورده در جنگ سخت امروز به این نتیجه رسیده‌ است که برای ضربه زدن به نظام باید روی مردم فشار بیاورند و در این راستا برنامه‌ریزی‌های گسترده‌ای انجام داده‌اند.


وی تاکید کرد: تا زمانی که امت و رهبر پشت هم قرار دارند کوچکترین لطمه‌ای به نظام وارد نمی‌شود هرچند آنها تمام توان خود را برای تغییر تفکر انقلابی و ولایی مردم بکار گرفتند ولی بازهم به نتیجه نرسیدند.


نماینده ولی فقیه در استان کردستان به جنگ تمدن‌ها اشاره کرد و گفت:‌دشمنان تمام توان خود را برای حذف باورها، عقاید و فرهنگ بکار بسته و در این راستا برنامه‌ریزی‌های گسترده‌ای تدوین و اجرا می‌کنند.


حسین‌شاهرودی خاطرنشان کرد: گسترش دین اسلام در جهان و افزایش آمار مسلمانان نشان از موفقیت جبهه اسلام در برابر توطئه‌های دشمنان است.


وی تصریح کرد: در طول تاریخ سابقه نداشته است که اروپا در مقابل رئیس جمهور آمریکا بایستند ولی این اتفاق امروز افتاده است.


نماینده ولی فقیه در استان کردستان به موضوع برجام و بدعهدی‌های آمریکا در برجام هم اشاره کرد و گفت: حیثیت آمریکا در موضوع برجام در عرصه جهانی فروریخت.


حسینی‌شاهرودی اضافه کرد: همه تلاش دشمنان بر فشار آوردن روی مردم ایران و افزایش تحریم‌ها معطوف شده که البته تحریم علیه کشور ما مربوط به امروز نیست و همواره با سربلندی از این تهدیدات عبور کرده‌ایم.


وی با تاکید براینکه تحریم علیه ایران از اول انقلاب وجود داشته و تمامی ندارد، گفت: در دوران جنگ تحمیلی باوجود درگیر بودن با جنگ از تحریم‌ها گذر کردیم و در بسیاری از مباحث به خودکفایی رسیدیم.


نماینده ولی فقیه در کردستان تصریح کرد: تمام کشورهایی که قصد منزوی کردن ایران را داشتند امروز خود منزوی شد‌ه‌اند و امروز باید با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها جوانان ونوجوانان را با دستاوردها و پیشرفت‌های کشور آگاه کنیم تا همه باهم توان خود را برای پاسداری از نظام وانقلاب بکارگیریم.


حسینی‌شاهرودی با اشاره به این‌که آمریکا توان جنگ دیگری بجز اقتصادی را با ایران ندارد، عنوان کرد: سازمان های بین‌المللی تلاش فراوانی در انزوای ایران کردند و اکنون جهانیان پی بردند کشور ما منزوی نیست و برنامه‌هایی که استکبار علیه ایران طراحی کرده بود به ضرر خودشان تمام شد.


وی با اشاره به اینکه جنگ تمام عیاری که در بخش اقتصادی علیه کشورما شروع شده است، افزود: رشد و پیشرفتی که در بخش های مختلف کرده ایم به دلیل تحریم‌های دشمنان بوده است.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته