ضرورت جلب رضایت حجاج از خدمات فرودگاهی در رفت و برگشت
به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از سازمان حج و زیارت، حمید محمدی در دیدار با قائممقام شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) بر ضرورت جلب رضایت حجاج از خدمات فرودگاهی در رفت و برگشت تاکید کرد و گفت: کسانی که در حوزه های مختلف به حجاج خدمت میکنند، قطعا از اجر و ثواب این سفر معنوی بهرهمند خواهند بود.
رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به انتظارات حجاج گفت: هیچ یک از پروازهای حجاج نباید با تاخیر مواجه شود اما در هر صورت اگر تاخیری هر چند کوتاه نیز رخ دهد، باید برنامههای ویژه و مناسبتی برای پذیرایی و استراحت زائران تدارک دیده شود.
وی درباره حضور بدرقه حجاج گفت: خوشبختانه از سال گذشته برنامه خوبی اجرا شد. امسال نیز همانند سال گذشته هر کاروان در یکی از مساجد، تکایا، حسینیه ها اجتماع و پس از مراسم بدرقه، با اتوبوس به فرودگاه عزیمت می کنند.
آخرین برنامهریزیهای فرودگاهی برای حجاج
علی رستمی، قائممقام شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) هم در این نشست با اعلام اینکه امسال پروازهای حج از ترمینال یک این فرودگاه انجام میشود، گفت: بخشی از ظرفیت ترمینال یک برای پذیرایی از حجاج در نظر گرفته شده و با امکانات لازم تجهیز شده است.
وی تصریح کرد: امسال برنامهریزیهای مناسبی برای زائران تدارک دیدهایم که یکی از آنها اجرای برنامههای مناسبتی و سخنرانیهای مذهبی در زمان تاخیر احتمالی خواهد بود.
انتهای پیام/
انتهای پیام/