دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

استقبال اهالی هنر از افتتاحیه نمایشگاه جمعی عکس «جوان‌تر از زندگی»

مراسم افتتاحیه نمایشگاه جمعی عکس «جوان‌تر از زندگی» روز گذشته 2 مردادماه با حضور جمعی از هنرمندان در گالری شیرین برگزار شد.
کد خبر : 29609

حامد نصرآبادیان که یکی از چهل و شش هنرمند عکاس حاضر در نمایشگاه عکس «جوان‌تر از زندگی» بود در گفتگو با خبرگزاری آنا گفت: «یکی از پر بیننده‌ترین نمایشگاه‌های جمعی عکس خود را دیروز 2 مرداد ماه در حالی افتتاح کردم که جای سوزن انداختن در طول زمان چهار ساعت مراسم گشایش مجموعه نبود.»


وی حضور میهمانان اهل سینما و تئاتر خود را یکی از نکات مثبت این گالری اعلام کرد و اضافه کرد: «حضور این عزیزان با گرفتاری‌های تولید آثار سینمایی در حال ضبط، یکی از ویژگی‌های مهم و قابل تقدیر و تحسین بود.»


وی از حضور هنرمندانی همچون فرهاد قائمیان،فاطمه گودرزی، رضا بنفشه خواه، ناصر آقایی، مهدی میامی، فریدون محرابی، آرزو افشار، شیوا خسرو مهر، آرش میر احمدی، معصومه عزیز محمدی، حمید رضا کوچکی و ... در پنجمین نمایشگاه جمعی عکس خود نام برد.


حامد نصرآبادیان عکس‌های خود را این بار با موضوع (قصه این کفش های وامانده) در کنار 45 عکاس دیگر به نمایش می‌گذارد.


این نمایشگاه که به همت و انتخاب هومن نوبخت برگزار شده و هنرمندان عرصه عکاسی را از سراسر کشور و خارج از کشور کنار یکدیگر جای داده است تا چهاردهم مرداد در گالری شیرین واقع در خیابان کریم‌خان، خیابان سنایی. خیابان سیزدهم. پلاک 5 برپا می‌شود.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته