دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 مرداد 1394 - 16:33

تاج: خارج کردن فوتبال از حالت دو قطبی‌ اشتباه بود/ مدیران استقلال و پرسپولیس مجبورند از دست طلبکاران پنهان شوند

رئیس سازمان لیگ گفت: مبلغ 23 میلیارد تومانی که تا امروز از شرکت ایران نوین گرفته ایم بیشترین مبلغی بوده است که در این چند سال اخیر بابت تبلیغات محیطی گرفته ایم.
کد خبر : 29608

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، مهدی تاج در حاشیه نشست آسیب شناسی خصوصی سازی در ورزش کشور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: «در این جلسه افراد باتجربه ای حضور داشتند که بحث های خوبی هم بین آنها صورت گرفت. امیدوارم اینگونه جلسات ادامه داشته باشد چرا که می تواند بسیاری از مشکلات فوتبال را حل کند.»


تاج درباره مشکلات دو تیم استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: «ما زمانی تصور می‌کردیم که اگر فوتبال از حالت دو قطبی خارج شود به نفع فوتبال خواهد بود. در حالی که امروز متوجه شدیم این کار اشتباه است. زیرا بیشتر مردم طرفدار استقلال و پرسپولیس هستند. هر زمان که این دو تیم نتایج خوبی گرفته‌اند فوتبال ایران نیز شرایط خوبی پیدا کرده است و بالعکس. متاسفانه نزدیک به یک دهه است که سرخابی ها نتایج خوبی نگرفته اند. زمانی این دو تیم برای فوتبال ایران یک فرصت بوده‌اند، اما الان به یک مشکل تبدیل شده‌اند.»


وی در ادامه افزود: «عدم توفیق استقلال و پرسپولیس دلایل زیادی دارد. تیم‌های صنعتی به واسطه اینکه مشکلات مالی ندارند توانسته اند در این چند سال اخیر نتایج خوبی بگیرند اما مدیران استقلال و پرسپولیس مجبورند به دلیل مشکلات مالی خودشان را از دست طلبکاران پنهان کنند. با این شرایط نمی توان در این دو تیم مدیریت کرد.»


رئیس سازمان لیگ برتر درباره حق پخش تلویزیونی عنوان کرد: «ما مبلغی را از فصل گذشته طلبکاریم. ضمن اینکه هنوز برای فصل جدید با صداوسیما به تفاهم نرسیده ایم. صداوسیما پیشنهاد داده که شرکتی به صورت مشترک تاسیس شود و درآمد آن به صورت مساوی بین صداوسیما و سازمان لیگ برتر تقسیم شود اما برای تصمیم گیری درباره این موضوع باید نظر مدیران باشگاه ها را جویا شویم.»


وی درباره اختلاف سازمان لیگ و شرکت ایران نوین تصریح کرد: «اگر شرکت ایران نوین به تعهداتش عمل نکند از این شرکت شکایت می کنیم. هرچند قول داده اند که طی دو سه روز آینده بدهی‌شان را پرداخت کنند. ضمن اینکه همین مبلغ 23 میلیارد تومانی که تا الان از این شرکت گرفته‌ایم بیشترین مبلغی بوده است که در این چند سال اخیر بابت تبلیغات محیطی گرفته ایم.»


تاج درباره بازگشت سایپا به تهران عنوان کرد: «سایپا نمی تواند در تهران بازی کند. اگر آنها می خواهند دیگر در البرز نباشند می توانند به اسلامشهر بروند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته