دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 تير 1397 - 13:19
رئیس دانشگاه شاهد:

ورود قابل مشاهده‌ای در مواجهه با آسیب‌های اجتماعی نداشته‌ایم

رئیس دانشگاه شاهد با بیان اینکه بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری باید کارهای خارق‌العاده انجام دهیم، افزود: طبیعی است که با روش‌های عادی نمی‌توانیم در زمینه آسیب‌های اجتماعی توفیق چندانی به دست آوریم با این وجود همان گونه که رهبری فرمودند باید کارهای خارق العاده انجام شود.
کد خبر : 296029

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، کامیار ثقفی در نخستین همایش ملی مواجهه با آسیب‌های اجتماعی از دیدگاه اسلام با بیان اینکه طی سال‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در تبیین اصول و مواجهه با انحراف‌ها و آسیب‌های اجتماعی ورود قابل مشاهده‌ای نداشته‌ایم، گفت: این وضعیت در جهان نیر متفاوت نیست به گونه‌ای که در کشورهای غربی هم برخی انحرافات مشاهده می‌شود.


وی با بیان اینکه جهان امروز با انحرافاتی همچون همجنس‌گرایی، ازدواج با حیوانات و غیره روبه‌رو است، افزود: آمارهای آسیب‌های اجتماعی زیبنده جامعه‌ای که مدعی تمدن‌سازی است، نیست.


ثقفی با اشاره به برگزاری این همایش توسط دانشگاه شاهد، بیان کرد: ششمین جلسه بررسی آسیب‌های اجتماعی در محضر رهبر معظم انقلاب در حضور سران قوا اردیبهشت ماه برگزار شد که عناوین همایش مواجهه با آسیب‌های اجتماعی با توجه به مسائل مطرح شده در این جلسه انتخاب شده‌اند اما قرار نیست که دانشگاه شاهد به تنهایی در این موضوع ملی که جلسات آن در تراز رهبری و مسئولان نظام برگزار می‌شود ورود پیدا کند.


رئیس دانشگاه شاهد با بیان اینکه بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری باید کارهای خارق‌العاده انجام دهیم، افزود: طبیعی است که با روش‌های عادی نمی‌توانیم در زمینه آسیب‌های اجتماعی توفیق چندانی به دست آوریم با این وجود همان گونه رهبری فرمودند باید کارهای خارق العاده انجام شود.


وی با تاکید براینکه اسلام راه حل تمام مشکلات است، خاطرنشان کرد: دانشگاه شاهد با چنین رویکردی سلسله اقداماتی را با تاکیدات مقام معظم رهبری در حوزه آسیب‌های اجتماعی آغاز کرده‌ است.


ثقفی در ادامه با توجه به برگزاری همایش یادآور شد: از همه محققان دعوت می‌کنم با یک حرکت جهادی در زمینه آسیب‌های اجتماعی حضور یابند و امیدوارم این حرکت سرآغاز برای سلسله مطالعات اسلامی در این زمینه باشد.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب