دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 تير 1397 - 00:05
یاران مهربان/ 12

ارائه فوت‌و‌فن‌های تجارت الکترونیک در «امپراطوری اپ»

نویسنده‌ کتاب «امپراطوری اپ» که خود کارآفرین جوان موفقی در حرفه طراحی و تولید اپلیکیشن است، با بیان داستان زندگی‌اش و راهنمایی‌های قدم‌به‌قدم تولید یک اپلیکیشن و استراتژی‌های موفقیت در آن، به شما خواهد آموخت که چگونه با طراحی یک اپ پولدار شوید.
کد خبر : 295964

به گزارش خبرنگار ادبیات و کتاب خبرگزاری آنا، برای پاسخ به سؤال «چگونه با طراحی یک اپلیکیشن پولدار شویم؟» باید به سراغ کتاب «امپراطوری اپ» اثر چاد مورتا بروید، که به همت مریم قمری به فارسی ترجمه‌ شده‌ است. کتاب حاضر اثر مهمی در عرصه تجارت الکترونیک محسوب می‌شود. این کتاب در مورد تجربه‌های یک کارآفرین موفق به نام «چاد مورتا» بوده که سعی کرده است تجربیات خود را در اختیار دیگران قرار دهد.


«امپراطوری اپ» می‌تواند معجزه زندگی کاری و کسب‌وکار شما باشد. چاد مورتا، نویسنده کتاب که خود کارآفرین جوان موفقی در حرفه طراحی و تولید اپلیکیشن است، با بیان داستان زندگی‌اش و راهنمایی‌های قدم‌به‌قدم تولید یک اپلیکیشن و استراتژی‌های موفقیت در آن، به شما خواهد آموخت که چگونه با طراحی یک اپ پولدار شوید. «امپراطوری اپ» یکی از کتاب‌های مشهور با موضوع تجارت الکترونیک در جهان است. این کتاب برای اولین بار در سال 2012 در آمریکا منتشر شد.


این کتاب در ده فصل تدوین شده است. عناوین فصل‌‌های این کتاب شامل: «گنجینه‌ای در دست شما»، «نصبش کن!»، «این دنیای جدید را کشف کن!»، «فرصت طلایی اپ شما»، «آن‌ها کار هستند و شما اندیشه»، «جذابیت بصری اپ»، «حفظ امتیاز»، «تکنیک‌های نینجایی که باعث پیشرفت اپ شما می‌شوند»، «پول را به من نشان بده» و «کروز کنترل».


کتاب «امپراطوری اپ» توسط انتشارات کتاب کوچه با قیمت 18000 تومان منتشر شده‌ است.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته