دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 تير 1397 - 10:58

برگزاری دوره «آزموده» با هدف بررسی جامع و تخصصی ابعاد برجام

دوره آموزشی «آزموده» با موضوع بررسی جامع و تخصصی ابعاد برجام به همت آموزشگاه افسران جنگ نرم برگزار می‌شود.
کد خبر : 295944

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا، دوره آموزشی «آزموده» که به بررسی جامع تخصصی ابعاد برجام خواهد پرداخت، هفت حوزه راهبردی، اقتصادی و معیشتی، رسانه‌ای، حقوقی و دیپلماتیک، سیاست داخلی و فنیِ پرونده برجام را شامل می‌شود.


در دوره آموزشی «آزموده» از حضور اساتیدی همچون دکتر «رضا سراج»، دکتر «مهرداد بذرپاش»، دکتر «علیرضا زاکانی»، دکتر «علی باقری»، دکتر «منوچهر محمدی»، دکتر «حمیدرضا عسکری»، مهندس «حسین آبنیکی» و دیگر اساتید طراز اول کشوری استفاده خواهد شد.


از جمله اهداف این دوره کمک به تکمیل فرایند تربیتی و تجربه تاریخی مدنظر رهبر فرزانه انقلاب در زمینه اعتماد نکردن به دشمن و به‌ویژه آمریکا و همچنین لزوم تبیین ابعاد مختلف برجام، روایت صحیح از برجام و لزوم تبیین علل شکست در برجام و همچنین آموزش به نیروهای متخصص برای روایت علمی و تبیین درست ماوقع در میان آحاد مختلف مردم جامعه است.


این دوره از 27 تیر به مدت چهار هفته، در روزهای پنجشنبه از سالت 8:30 صبح الی 13 برگزار می‌شود و هزینه شرکت در آن 49 هزار تومان است که برای اعضای تشکل‌های دانشجویی و اصحاب رسانه مبلغ 20 هزارتومان تخفیف در نظر گرفته شده است.



انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته