دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
روایت ماجراهای چند خانواده در مشهد مقدس؛

پخش سریال «شب عید» سعید آقاخانی از هفته آینده

هم‌زمان با دهه کرامت و در آستانه میلاد با سعادت امام رضا(ع)، مجموعه تلویزیونی «شب عید» به کارگردانی سعید آقاخانی از هفته آینده از شبکه یک سیما به نمایش در می‌آید.
کد خبر : 295923

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری آنا، مجموعه «شب عید» به کارگردانی سعید آقاخانی که طنزی اجتماعی دارد در 6 قسمت 50 دقیقه‌ای تولید شده است و از شنبه 30 تیرماه روی آنتن خواهد رفت.


داستان «شب عید» به طور کامل در شهر مشهد می‌گذرد و قصه‌های زائران مختلفی را روایت می‌کند که هر کدام با حاجت و نیتی در شب عید و آستانه تعطیلات نوروز، خودشان را تا مشهد و حرم نورانی امام رضا(ع) رسانده‌اند و شب عید، روایت‌ قصه‌های این افراد است.


داستان‌های این سریال به صورت اپیزودیک است، اما هر کدامشان با دیگری ا‌رتباط پیوسته‌ای دارند؛ بنابراین قسمت‌های مختلف این مجموعه نمی‌توان مستقل و جدا از هم دانست.


حمید لولایی، مرجانه گلچین، حسین محب‌اهری، افسانه ناصری، زهره صفوی، نعیمه نظام‌دوست، سروش جمشیدی و علی هاشمی از بازیگران سریال «شب عید» هستند.


سایر عوامل تولید این سریال عبارتند از: تهیه‌کنندگان سید کمال طباطبایی و جواد فرحانی، مدیر تصویربرداری امیر معقولی، تدوین سیامک مهماندوست.


مجموعه تلویزیونی «شب عید» از شنبه 30 تیرماه هر شب حوالی ساعت 22:15 از شبکه یک سیما پخش می‌شود.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته