دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 تير 1397 - 09:12
پوتین:

آمریکا و روسیه همکاری های امنیتی مشترک دارند

رئیس جمهوری روسیه گفت: تهدیدات تروریستی در سطح منطقه و جهان باید خنثی شده و دو کشور باید در این مورد همکاری کنند.
کد خبر : 295892

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری آنا به نقل از خبرگزاری تاس روسیه، روسیه و آمریکا توافق کردند که تهدیدات تروریستی باید خنثی شود و دو کشور باید در این مورد همکاری کنند.


ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه روز دوشنبه در خصوص روند بهبود روابط پس از نشست هلسینکی به فاکس نیوز گفت: من در ابتدا باید از همکاران و مشاوران خود تشکر کنم که در چند ماه گذشته با طرف آمریکایی مذاکره و گفت و گو کرده تا مقدمات برگزاری این نشست فراهم شود.


وی در ادامه افزود: من ابتدا باید به تلاش و فعالیت های مهم سازمان هایی که با همکاری هر دو طرف بر ضد ترورسیم فعالیت می کنند اشاره کنم، من و رئیس جمهور ترامپ در خصوص این که تروریسم تهدیدی خطرناک ست توافق داشتیم.


پوتین: همکاری بین روسیه و آمریکا در سوریه نمونه خوبی از کار مشترک بین دو کشور است.

پوتین پیرامون خطرات گروه های تروریستی اذعان داشت: اگر روزی این گروه ها بر مناطق وسیعی از جهان با سلاح های خطرناکی که در اختیار دارند مسلط شوند، پیامد های ناگواری برای جهان خواهد داشت؛ ارتش و گروه های مشترک ویژه ما در خصوص دفع تهدیدات امنیتی و تروریستی مشترک با یک دیگر همکاری های گسترده و مهمی دارند.


نشست روز دوشنبه پوتین و ترامپ در هلسینکی از اهمیت فوق العاده ای برای دو کشور و جهان برخوردار است. این اولین بار است که رئیس جمهور پوتین و ترامپ روی در روی یک دیگر به گفت وگو می نشینند.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته