دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 تير 1397 - 08:41

دیدار رئیس ائتلاف ملی شیعیان عراق با رهبر ائتلاف «الوطنیه»

رئیس ائتلاف ملی شیعیان عراق در دیدار رهبر ائتلاف «الوطنیه» بر لزوم مقابله با عناصر خرابکار که برای به انحراف کشاندن روند تظاهرات توطئه می کنند، تاکید کرد.
کد خبر : 295877

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا به‌نقل از پایگاه خبری فرات‌نیوز، «صالح المطلک»، از رهبران ائتلاف الوطنیه شب گذشته (دوشنبه) با عمار حکیم دیدار و گفت‌وگو کرد.


در این دیدار درباره آخرین تحولات اوضاع سیاسی عراق، روند رایزنی‌های کنونی برای تشکیل فراکسیون اکثریت پارلمانی و نیز سازو کار تشکیل دولت آتی این کشور تبادل نظر شد.


در همین راستا حکیم بر اهمیت تشکیل فراکسیون اکثریت پارلمانی به‌عنوان راهکاری برای حل بسیاری از مشکلات سیاسی عراق تاکید کرد و گفت: «این راهکار ضامن پایان دادن به سهمیه‌بندی‌ها و نداشتن مسئولیت است و موجب حضور همه افراد در دولت آتی می‌شود.»


وی در این دیدار با تاکید بر لزوم تحقق خواسته‌های تظاهرکنندگان تصریح کرد: «باید به موضوع مسالمت‌آمیز بودن تظاهرات و آسیب نرساندن به اموال عمومی و خصوصی توجه شود.»


حکیم تصریح کرد: «می‌بایست این اعتراضات را از حضور عناصر خرابکار و نفوذی که در تلاشند تا خواسته‌های مشروع تظاهرکنندگان در زمینه خدمات‌رسانی و اشتغال‌آفرینی را از روند صحیح خود منحرف کنند، مصون داشت.»


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته