دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 تير 1397 - 07:39

دخالت صهیونیست‌ها در برگزاری جام جهانی 2022 قطر

نائب‌رئیس پارلمان رژیم صهیونیستی در نامه‌ای به ریاست فیفا با متهم کردن قطر به حمایت از تروریسم، خواستار لغو میزبانی این کشور در سال 2022 شد.
کد خبر : 295868

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری آنا به نقل از پایگاه خبری العربی الحدید، پس از آنکه میزبانی جام جهانی در مراسمی نمادین از سوی ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه به تمیم بن حمد آل ثانی، امیر قطر واگذار شد، رژیم صهیونیستی مداخلات خود را برای لغو میزبانی قطر آغاز کرد.


طبق این گزارش، «ناوا بوکر»، نائب رئیس کنسیت (پارلمان رژیم صهیونیستی) در نامه‌ای به «جانی اینفانتینو»، رئیس فیفا خواستار لغو میزبانی قطر شد و ادعا کرد: «همان‌طور که همگان می‌دانند، قطر با سازمان‌های تروریستی ارتباط دارد و معروف است که حماس و حزب‌الله را حمایت می‌کند.»


در این نامه اتهامات بسیاری به دوحه زده و ادعا شده است که قطر از ایران نیز حمایت می‌کند و از سوی دیگر حقوق میلیون‌ها کارگر خارجی را نقض کرده است و با آن‌ها رفتار غیر انسانی دارد.


روزنامه العربی الجدید این موضع نائب رئیس کنسیت را در هماهنگی با کشورهای امارات و عربستان تفسیر کرده و نوشته است چنین اقداماتی علیه قطر به خاطر مواضع دوحه در حمایت از فلسطین انجام می شود.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته