دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 تير 1397 - 03:05

«... و دوباره خورشید» رونمایی می‌شود

کتاب «... و دوباره خورشید» شامل سروده‌های آزادگان درباره رحلت امام خمینی(ره) و رهبری آیت الله خامنه‌ای رونمایی و معرفی می‌شود.
کد خبر : 295847

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری آنا، چهارمین نشست از ویژه‌برنامه کتاب‌های بالدار معرفی و نقد و بررسی کتاب‌های تازه منتشر شده به معرفی کتاب «... و دوباره خورشید» شامل سروده‌های آزادگان درباره رحلت امام خمینی(ره) و رهبری آیت‌الله خامنه‌ای اختصاص پیدا کرده است.


در این کتاب که به کوشش بیژن کیانی گردآوری شده است، بخشی از خاطرات و نامه‌های آزادگان در کنار سروده‌ها به چشم می‌خورد.


لازم به ذکر است در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدحسین ابوترابی امام جمعه موقت تهران، محمدرضا سنگری، امیرمحمد عباس‌نژاد و مرتضی سرهنگی از کارشناسان و پژوهشگران ادبیات دفاع مقدس حضور و به سخنرانی درباره کتاب «... و دوباره خورشید» خواهند پرداخت.


در بخشی از این کتاب می‌خوانیم:


«... و دوباره خورشید» برگرفته از نامه‌ها، اشعار و خاطرات شماری از آزادگان سرافراز است که در مصیبت بزرگ چهارده خرداد، پس از اندوهی جانسوز، بی‌قراری و تلاطم روحی شدید به آرامش رسیدند و بذر امید در سرزمین سوخته دل‌هایشان جوانه زد و قامت برافراشت. این کتاب روایتی صادقانه از حزن و اندوه و اشک در رثای رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و آرامشی عمیق ناشی از انتخاب حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای به عنوان رهبر انقلاب و نظام جمهوری اسلامی را در غربت اسارت نقل می‌کند.


این برنامه از سوی فرهنگسرای اندیشه و با مشارکت مؤسسه فرهنگی پیام آزادگان امروز ساعت ۱۸:۳۰ در سالن اجتماعات فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌شود.


فرهنگسرای اندیشه در خیابان شریعتی، نرسیده به پل سیدخندان، بوستان شهید منفرد نیاکی(اندیشه) واقع شده است.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته