دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 مرداد 1394 - 14:34

شکست سوریان مقابل حریف روس در لهستان

رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام زیلکوفسکی لهستان در حالی از صبح امروز آغاز شد که حمید سوریان مغلوب حریفی از روسیه شد.
کد خبر : 29584

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، چهار نماینده کشورمان صبح امروز در این رقابت‌ها به میدان رفتند که محسن حاجی‌پور در وزن 59 کیلوگرم و قاسم رضایی و مهدی علیاری در وزن 98 کیلوگرم در دیدار نخست خود به پیروزی رسیدند و حمید سوریان نیز شکست خورد.
در وزن 59 کیلوگرم حمید سوریان پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل ابراهیم لابازانوف قهرمان روسیه در سال 2015 با نتیجه 4 بر 4 شکست خورد و باید منتظر حضور این حریف در دیدار فینال باشد تا وی نیز شانش حضور در گروه بازنده را بدست بیاورد. در همین وزن محسن حاجی پور پس از استراحت در دور نخست در دور دوم البیک تاژیف از بلاروس را با نتیجه 8 بر صفر شکست داد وی در دور بعد با هامت رستم از ترکیه مسابقه می دهد.
در وزن 98 کیلوگرم قاسم رضایی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 3 بر صفر پاتریک کاوی از آمریکا را شکست داد. رضایی در دور سوم به مصاف میکولا کریسوف از اوکراین می رود. در همین وزن مهدی علیاری پس از استراحت در دور اول در مسابقه دوم با نتیجه 8 بر صفر بالاز کیس قهرمان جهان از مجارستان را مغلوب کرد و در دور بعد به مصاف پیتر اوهلر از آلمان می رود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته