دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 مرداد 1394 - 15:17

عارف: اصلاح‌طلبان را تهدید می‌کنند/ باید نشان دهیم اهل عقب‌نشینی نیستیم

محمدرضا عارف گفت: عده‌ای که مسئولیتی در برگزاری انتخابات ندارند، از ماه‌ها قبل اصلاح‌طلبان را با عناوین مختلف از جمله «ردصلاحیت» تهدید می‌کنند و اصرار دارند جریان اصلاح‌طلب در انتخابات شرکت نکنند، اما اصلاح‌طلبان باید نشان دهند با چنین تهدیدهایی‌عقب‌نشینی نمی‌کنند.
کد خبر : 29578

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، رئیس بنیاد امید ایرانیان انتخابات مجلس شورای اسلامی را برای اصلاح‌طلبان بسیار مهم و حیاتی دانست و گفت: پتانسیل اصلاح‌طلبان مطمئنا بیش از 50 درصد رأی است و در گذشته بخصوص در انتخابات دوم خرداد 76 نشان داده شد مردم به تفکر اصلاح‌طلبی علاقه‌مند هستند و در صورت وحدت و همگرایی بین جریان اصلاح‌طلب و رقابت عادلانه و قانونی بین جریان‌های مختلف سیاسی، نتیجه انتخابات مجلس به کام اصلاح‌طلبان خواهد بود.








در انتخابات خرداد 92 فرصت ارزشمندی برای نظام خلق شد تا برخی از عوارض ناگوار 88 ادامه پیدا نکند

شعار ارتقاء جایگاه مجلس


عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام شعار اصلی اصلاح‌طلبان در انتخابات اسفند را «ارتقای جایگاه مجلس» عنوان کرد و گفت: جریان رقیب اصلاحات می خواهد اصلاح طلبان را درگیر حاشیه کند باید مراقبت کرد با حفظ انسجام تشکیلاتی درگیر حاشیه ها نشویم.


وی به روند طی‌شده در بعد از حوادث ناگوار 88 در کشور اشاره کرد و یادآور شد: بسیاری از فعالان رقیب اصلاحات بعد از حوادث 88 بر این باور بودند فاتحه اصلاحات خوانده شده است و حتی تعبیر «مرگ اصلاحات» را به کار می‌بردند. در آن فضایی که ناامیدی در بدنه اصلاح‌طلبان حاکم بود تلاش کردیم با ایجاد انگیزه برای جوانان و ایجاد شور انتخاباتی‌، در انتخابات حضور جدی و تاثیر‌گذار داشته باشیم و خوشبختانه در این مسیر موفق بودیم.


عارف با بیان اینکه در انتخابات خرداد 92 فرصت ارزشمندی برای نظام خلق شد تا برخی از عوارض ناگوار 88 ادامه پیدا نکند،گفت: بعد از برگزاری ارزشمند انتخابات ریاست جمهوری تلاش کردیم حفظ فضای انتخابات و سرمایه اجتماعی عظیم ایجادشده در اولویت قرار بگیرد به همین دلیل فعالیت جدی می‌کنیم تا انتخابات اسفند 94 در طراز بالاتری از انتخابات ریاست جمهوری 92 با همکاری با همه دست اندرکاران امر انتخابات برگزار شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته