«واژهنامهی استارتآپ» دریچه ورود به کسبوکارهای نو
به گزارش خبرنگار ادبیات و کتاب خبرگزاری آنا، استارتآپ یا شرکت نوپا، که در سالهای اخیر زیاد در مورد آن خوانده و شنیدهایم. مفهوم استارآپ با صنعت فناوری درهم تنیده شده و ریشههای استارتآپ با فناوری در هم گره خورده است. شرکتهای نوپا میتوانند در هر حوزهای ایجاد شوند، ولی اغلب به شرکتهایی گفته میشود که رشد سریعی دارند و در زمینه تکنولوژی فعالیت میکنند.
این شرکتها برای دستیابی به اهداف تعیین شده خود نیاز به دانش بهروز در حوزه استارتآپ دارند که بابک سپاسمقدم با گردآوری «واژهنامهی استارتآپ» سعی کرده موارد مرتبط و متناسب را جمعآوری و در اختیار کارآفرینان، اساتید، دانشجویان و علاقمندان به کارآفرینی در حوزههای مختلف قرار دهد.
اگر در فکر راهاندازی کسبوکار نو با برنامه طولانیمدت هستید با کمک این کتاب میتوانید به اطلاعات خوبی درباره این حوزه دست یابید.
واژهنامهی استارتآپ در صفحه 213 و قطع جیبی توسط انتشارات سپهر خرد با قیمت 15000 تومان به بازار کتاب وارد شده است.
انتهای پیام/
انتهای پیام/