دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 تير 1397 - 01:15
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زاهدشهر:

دهه کرامت فرصتی برای نشر و تعمیق فرهنگ اهل بیت (ع) است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدشهر اظهار کرد:‌ دهه کرامت فرصت مغتنمی برای نشر و تعمیق فرهنگ اهل بیت (ع) به ویژه فرهنگ فاطمی و رضوی است.
کد خبر : 295571

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر زیاد بادهیان به‌مناسبت دهه نورانی کرامت پیام تبریکی منتشر کرد.


متن پیام به این شرح است: اول ذیقعده، ولادت سراسر نور و شادی شفیعه روز جزا، کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س) و یازدهم ذیقعده، میلاد فرخنده و پرنور و سرور هشتمین حجت خدا، آیت حق حضرت علی‌بن‌موسی الرضا(ع) که به یمن میلاد فرزندان همام امام موسی کاظم(ع)، به نام دهه کرامت نامگذاری شده است، بسیار مبارک و پر برکتی است.


دهه کرامت فرصت مغتنمی برای نشر و تعمیق فرهنگ اهل بیت به ویژه فرهنگ فاطمی و رضوی است تا با بهره‌­مندی از دریای خروشان آموزه­‌های قرآنی، زمینه آشنایی هر چه بیشتر نسل جوان با فرهنگ اهل بیت به ویژه امام هشتم شیعیان،حضرت علی‌بن‌موسی الرضا(ع) و بانوی دو عالم حضرت فاطمه معصومه(س ) فراهم شود. این دهه سرشار از معانی، ارزش‌ها و مفاهیم پرمعنا، سازنده و ارزشمند الهی انسانی و یادآوری تمام خوبی‌ها، ارزش‌ها و کمالات انسانی است.


این‌جانب دهه نورانی کرامت را به محضر مبارک حضرت ولیعصر(عج ) و مقام معظم رهبری، شیعیان و ارادتمندان ائمه اطهار(ع) و جامعه دانشگاهی صمیمانه تبریک و تهنیت گفته و امیدوارم خداوند متعال توفیق معرفت اهل بیت (ع) و بهره‌مندی از شفاعت این گوهرهای زیبای هدایت و سعادت را به همه ما مسلمانان عنایت کند.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته