دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
سخنگوی سپاه پاسداران:

گشت‌های خلیج فارس نیروی دریایی سپاه تغییری نکرده‌اند/ حساب کار دست آمریکا آمده

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه گشت‌های نیروی دریایی سپاه در خلیج فارس تغییر نکرده است، گفت: اگر رویارویی با آمریکایی‌ها کمتر شده به این علت است که حساب کار دستشان آمده است.
کد خبر : 295552

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری‌ آنا، سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی الکوثر، اظهار کرد: در طول سال‌های گذشته که عملیات گشت و بازرسی و کنترل شناورهای بیگانه در منطقه خلیج فارس در دستور کار نیروی دریایی سپاه بوده به طور مکرر اتفاق افتاده که شناورهای ما با شناورهای عبوری از تنگه هرمز و خلیج فارس گفتگوهایی داشتند و بعضا تذکراتی برای عدم ورود به آب‌های سرزمینی ما دریافت کردند.


وی افزود: این رویارویی با شناورهای آمریکایی هم بارها و بارها اتفاق افتاده که آخرین مورد آن که در واقع منجر به دستگیری تفنگداران آمریکایی شد و نهایتا با عذرخواهی آنها رها شدند.


سخنگوی سپاه ادامه داد: از آن به بعد ما شاهد رفتار قانونمندتری توسط آمریکایی‌ها درمنطقه خلیج فارس و تنگه هرمز بودیم و بنابراین اگر این رویارویی کمتر شده به این علت است که آنها حساب کار دستشان آمده وگرنه در رفتار و گشت ها و کنترل های نیروی دریایی سپاه تغییر خاصی صورت نگرفته است.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته