دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 تير 1397 - 17:27

دیدار جابری انصاری با بشار اسد در سوریه

دستیار ویژه وزیر امور خارجه ایران در سفری به سوریه با رئیس جمهور این کشور پیرامون مسئله سوریه و مبارزه با تروریسم دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر : 295385

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه(سانا)، حسین جابری انصاری دستیار ویژه وزیر امور خارجه عصر امروز در کاخ ریاست جمهوری سوریه با بشار اسد در خصوص مسائل سوریه و منطقه دیدار و گفت‌وگو کرد .


در این دیدار بشار اسد بر اراده ارتش سوریه در آزادسازی کامل خاک این کشور از شر تروریسم تاکید کرد.


دو طرف در این دیدار بر اهمیت افزایش سطح همکاری‌ها و روابط راهبردی میان ایران و سوریه در راستای منافع دو ملت تاکید کردند و گفتند: باید روابط تهران و دمشق به طور مستمر تا برقراری ثبات در منطقه ادامه داشته باشد.


جابری انصاری در این دیدار ضمن تبریک برای موفقیت‌های ارتش سوریه در شکست دادن تروریست‌ها در شهر درعا و حومه آن به بشار اسد، تصریح کرد: این موفقیت‌ها و دستاوردهای موجود بیانگر اراده مستحکم ارتش سوریه و نیروهای مستقل در راستای آزاد سازی خاک سوریه از وجود تروریست‌هاست.


رئیس جمهور سوریه و دستیار وزیر امور خارجه ایران در این دیدار تاکید کردند: شکست تروریست‌ها در بیشتر نقاط سوریه زمینه مناسبی را برای دست‌یابی به راه‌حل سیاسی با هدف پایان دادن به جنگ در سوریه فراهم کرده است. اما آنچه که باعث می‌شود در این روند مشکل به وجود بیاید سیاست‌هایی است که کشورهای حامی تروریست مطرح می‌کنند.


دو طرف در این دیدار سیاست‌های یک‌جانبه‌گرایانه برخی کشورهای بزرگ که عامل بی‌ثباتی در منطقه شده است را محکوم کردند .


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته