دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 تير 1397 - 15:28
رئیس دفتر سیاسی حماس:

غزه دژی است که هرگز سقوط نخواهد کرد

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) گفت: غزه دژی است که هرگز سقوط نخواهد کرد. غزه‌ای که در سه جنگ اخیر مقاومت کرد، می‌تواند بعد از این نیز پیروزی‌های دیگری رقم بزند.
کد خبر : 295365

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا به‌نقل از وب سایت شبکه العالم، اسماعیل هنیه در مراسم تشییع پیکر دو شهید مقاومت در غزه، گفت:‌ «خون شهیدان مقاومت تباه نمی‌شود و معادلات رژیم اشغالگر درهم خواهد شکست. مقاومت خواب دشمن را آشفته، در برابرشان ایستادگی می‌کند و معادلاتشان را برهم می‌زند.»


هنیه افزود: «مجامع بین‌المللی باید ملت فلسطین را در راه تظاهرات بازگشت حمایت کنند، تظاهراتی که موضوع نوار غزه را به‌شدت تحت تاثیر خود قرار داده است.»


رئیس دفتر سیاسی حماس تاکید کرد: «روز گذشته (شنبه) طرف‌های زیادی در راستای برقراری آتش‌بس گام برداشتند ولی واژه مقاومت بالاتر از همه آنهاست. ما به دشمن اجازه نمی‌دهیم که با معادلات خود قواعد درگیری را برهم بزند. نوار غزه قادر است باوجود همه نیروهای خود که قربانی آرمان‌هایشان می‌شوند، در نهایت به پیروزی دست یابد.»


اسماعیل هنیه تصریح کرد: «با تظاهرات شما (ملت فلسطین)، معامله قرن به بن‌بست خورد و در نطفه خفه شد و من‌بعد، هیچ طرف منطقه‌ای یا فلسطینی آن را قبول نخواهد کرد. ما در راه پیروزی گام برمی‌داریم و به‌زودی محور افکار عمومی خواهیم شد.»


رئیس دفتر سیاسی حماس گفت: «ملت فلسطین وعده‌های داده شده را باور نمی‌کنند و خواهان به ثمر نشستن تظاهراتشان که همان پایان محاصره غزه است می‌شوند. تظاهرات ما ادامه خواهد یافت تا محاصره غزه برداشته شود و حق بازگشت به ما داده شود، حقی که از آن کوتاه نخواهیم آمد.»


اسماعیل هنیه با بیان اینکه هیچ‌یک از میلیاردهای جهان نمی‌توانند حق بازگشت را از ملت فلسطین بگیرند، تصریح کرد: «به دشمن کودک‌کش صهیونیستی می‌گوییم غزه دژی است که هرگز سقوط نخواهد کرد. غزه‌ای که در سه جنگ اخیر مقاومت کرد، می‌تواند پیروزی بعد از پیروزی رقم بزند.»


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته