دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 تير 1397 - 15:26
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ:

پلیس مسئول قطعی برق چراغ‌های راهنمایی و رانندگی نیست

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ بیان کرد: اساسا زیر ساخت‌های چراغ‌های راهنمایی و رانندگی تحت کنترل سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران است و موضوعیتی با پلیس ندارد.
کد خبر : 295351

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، محمدرضا مهماندار با بیان اینکه متاسفانه چراغ‌های راهنمایی و رانندگی برق اضطراری ندارد و با قطع برق شهری قطع می‌شود، گفت: درخواست ما این بوده که برق چراغ‌ها از برق شهری جدا یا به انرژی خورشیدی متصل شود.


وی افزود: در شرایط فعلی کاری جز اینکه پلیس در تقاطع‌هایی که چراغ‌ها، برق ندارد حضور فعال و پر رنگ تری داشته باشد، نداریم.


مهماندار با توجه به قطعی برق چراغ‌های راهنمایی و رانندگی، خاطرنشان کرد: طبیعتا این مساله در وضعیت عبور و مرور و نظم شهری بی‌تاثیر نیست اما تمهیداتی اندیشیده شده است. در حال حاضر همکارانم در این شرایط خاص (قطعی برق) هم با انرژی مضاعف به دنبال ایجاد نظم در شهر هستند و از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهند کرد.


رئیس پلیس راهور تهران بزرگ یادآور شد: به شهروندان توصیه می‌شود در تقاطع‌هایی که چراغ‌ها دچار قطعی برق شده با پلیس همکاری داشته باشند. امید است سازمان‌های ذی‌ربط مشکل برق تقاطع‌ها را به زودی حل کنند تا وضعیت چهارراه‌ها به شرایط عادی و همیشگی بازگردد.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

برچسب ها: قطعی برق
ارسال نظر
هلدینگ شایسته