دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 مرداد 1394 - 12:46
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در گفت‌و‌گو با‌ آنا مطرح کرد

انگیزه قتل پزشک اردبیلی مسائل پزشکی نیست/ تا اعلام نظر دادستانی باید منتظر ماند

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل یا بیان اینکه علت و انگیزه قاتل از به قتل رساندن دکتر پیرزاده مشخص نیست، گفت: برای پی بردن به این مساله باید تا پایان بازجویی و اعلام نظر دادستانی استان اردبیل منتظر ماند.
کد خبر : 29531

محمد ذاکر توسلی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، به بیان توضیحاتی در مورد قتل فوق تخصص خون و انکولوژی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل پرداخت و گفت: مرحوم دکتر اصغر پیرزاده ظهر روز پنج‌شنبه دانشگاه را به قصد معاینه اورژانسی یک بیمار ترک کرد اما بعد از فوت معلوم شد که وی به منزل یکی از دوستانش دعوت شده بود و در همانجا به قتل رسیده است.


مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، افزود: شواهد نشان می‌دهد، مقتول در ابتدا از پشت به دکتر حمله کرده و سپس ضربات متوالی را با چاقو به قلب و شکم ایشان وارد کرده و سریعا با اورژانس 115 تماس گرفته و سپس در بیمارستان نیز حضور یافته است.


وی تصریح کرد: قاتل توسط نیروی پلیس در بیمارستان شناسایی و دستگیر می‌شود و تاکنون زیر نظر دادستانی استان اردبیل در حال بازجویی است.


توسلی با بیان اینکه علت و انگیزه قاتل از به قتل رساندن دکتر پیرزاده مشخص نیست، گفت: برای روشن شدن مساله باید تا پایان بازپرسی و اعلام نظر دادستان اردبیل منتظر ماند.


وی در پاسخ به این سوال خبرنگار آنا مبنی بر اینکه در برخی رسانه‌ها علت قتل رابطه پزشک و بیمار مطرح شده است، گفت: این موضوع را تکذیب می‌کنیم زیرا در اعترافات مشخص شده ضارب، دوست صمیمی دکتر پیرزاده بوده است.


بر اساس گزارش آنا، دکتر حسن قاضی‌زاده هاشمی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور و دکتر علیرضا زالی، رئیس سازمان نظام پزشکی پس از اطلاع از این حادثه پیگیر موضوع هستند.


انتهای پیام/

برچسب ها: قتل
ارسال نظر
هلدینگ شایسته