دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

عینک‌های مارک‌دار کمتر از 500 هزار تومان نیستند

رئیس اتحادیه سازندگان و فروشندگان عینک با اشاره به تفاوت فاحش قیمت‌ عینک‌های آفتابی در مراکز خرید رسمی و آن چه دست فروشان می‌فروشند، گفت: این تفاوت قیمت‌ها طبیعی و به دلیل کیفیت عدسی، فریم و سایر قطعات عینک است.
کد خبر : 29524

حمید ثابت قدم در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اقتصادی آنا با بیان این که عینک‌های دست‌فروشان به دلیل کیفیت پایین و تقلبی بودن به چشم آسیب می‌رسانند، تاکید کرد که قیمت پایین این عینک‌ها نباید خریداران را گول بزند.


وی ادامه داد: مارک‌های اصلی عینک که تولید کشورهای اروپایی از قبیل ایتالیا و آلمان هستند، بالای 500 هزار تومان قیمت گذاری شده و مارک‌هایی که از ترکیه و چین وارد می‌شوند، بین 100 تا 300 هزار تومان به فروش می‌رسند.


او در پاسخ به این سوال که با توجه به ضرورت استفاده از عینک آفتابی، آیا تدابیری برای استفاده از خدمات بیمه‌های درمانی به منظور خرید عینک در نظر گرفته شده است، گفت: در صددیم برای تحت پوشش قرار دادن عینک‌های آفتابی با بیمه‌ها وارد مذاکره شویم، ولی باید پذیرفت که هزینه خرید یک عینک آفتابی در مقابل مخارج روزانه اکثر مردم چندان قابل توجه نیست.


ثابت قدم این اطمینان را داد کسانی که از فروشگاه‌های دارای پروانه کسب از اتحادیه سازندگان و فروشندگان عینک خرید کرده و فاکتور دریافت کنند، می‌توانند از صحت خرید خود مطمئن باشند.


به گفته او، با این حال خریداران می‌توانند با در دست داشتن فاکتور خرید به اتحادیه مراجعه و هر گونه شکایت از قیمت یا کیفیت عینک را به کارشناسان اتحادیه تقدیم کنند. همچنین شماره تلفن‌های 66705282 و 66704540 مربوط به اتحادیه آماده شنیدن انتقادات و شکایات مردم است.




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته