دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

«بحران» سیاسی ساندرا بولاک در فصل اهدای جوایز

استودیو برادران وارنر ماه آبان را برای اکران فیلم تازه ساندرا بولاک در نظر گرفت تا این بازیگر و فیلم او جایگاه درخوری در جوایز زمستان امسال و به ویژه اسکار پیدا کنند.
کد خبر : 29520

به گزارش خبرنگار فرهنگی آنا، تاریخ 30 اکتبر (8 آبان) برای اکران فیلم «نشان اختصاصی ما بحران است» (Our Brand Is Crisis) با بازی ساندرا بولاک و بیلی باب تورنتن تعیین شد.


به نوشته ورایتی، شرکت برادران وارنر عمداً زمان موسوم به فصل اهدای جوایز را برای نمایش این فیلم انتخاب کرده است تا اثرگذاری آن در مراسم اهدای جوایز معتبر سینمایی مانند گلدن گلوب و اسکار را به حداکثر برساند. فیلم «نشان اختصاصی ما بحران است» را دیوید گوردن گرین، سازنده «منگلهورن»، «جو» و «فرشتگان برفی» کارگردانی کرده است.


این فیلم سیاسی بلند داستانی بر اساس فیلمی مستند با همین عنوان ساخته شده است که به دخالت‌های پیدا و پنهان ایالات متحده آمریکا در مسائل سیاسی و اجتماعی و اقتصادی آمریکای جنوبی می‌پردازد. پیتر استروگان نویسنده فیلمنامه «دوره‌گرد، خیاط، سرباز، جاسوس» فیلمنامه «نشان اختصاصی ما بحران است» را نوشته است. فیلم به گروهی از مشاوران آمریکایی می‌پردازد که در بولیوی به یک رئیس‌جمهور که اقداماتش سبب بدنامی خود وی شده است، کمک می‌کنند تا بار دیگر در انتخابات ریاست جمهوری پیروز شود.


ساندرا بولاک در «نشان اختصاصی ما بحران است» نقش شخصیتی به نام «کالامیتی» جین باندی (برگرفته از نام یک شخصیت زن شرور تاریخی غرب وحشی ملقب به «کالامیتی جین» به معنی «جین مصیبت ساز») را بازی می‌کند که پس از بازنشستگی ریاست گروه مشاوره را بر عهده می‌گیرد و بیلی باب تورنتن، بازیگر «مردی که آنجا نبود» و «آرماگدون» و برنده جایزه اسکار برای «تیغ پران» در نقش دشمن او ظاهر می‌شود.


ساندرا بولاک متولد 1964 در آلینگتون ویرجینیا از سال 1987 وارد حرفه بازیگری شده و بعد از درخشش در «سرعت» محصول 1994 به ستاره هالیوود بدل شده است. وی در فیلم‌هایی مانند «زمانی برای کشتن»، «جادوی عملی»، «28 روز»، «تصادف»، «خانه کنار دریاچه» و «جاذبه» بازی کرده و در سال 2010 برای بازی در نقش اصلی فیلم «نقطه کور» برنده جوایز اسکار و گلدن گلوب و در سال 2014 برای «جاذبه» نامزد این دو جایزه شده است و سه نامزدی دیگر گلدن گلوب و یک نامزدی بفتا را نیز در کارنامه حرفه‌ای خود دارد.


گزارش از: ساسان گلفر


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته