دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 تير 1397 - 17:47
معاون اجتماعی سابق ناجا:

آینده‌ای روشن در اختیار کارکنان خدوم ناجا خواهد بود

معاون اجتماعی سابق ناجا پیش‌بینی کرد که آینده‌ای روشن در اختیار کارکنان خدوم ناجا خواهد بود.
کد خبر : 295072

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از پایگاه خبری پلیس، سعید منتظر المهدی در آیین تودیع و معارفه خود با سردار احمد نوریان، معاون اجتماعی جدید ناجا اظهارکرد:‌ باید یاد کنم از کسانی که هستی امروز ما از هستی آنان است، مردانی که روزگارانی با آنان همسفر و هم نفس بودیم، ابدان مطهرشان آماج گلوله های دشمن قرارگرفت و تا اخرین نفس وآخرین منزل ایستادندتا امروز ما بمانیم، آنان ستارگان پر فروغ و بی غروبی برای ما زمینیان و خاکیان هستند و گرچه برخی در زمین گمنام اند اما در آسمانها جزو مشهورترینها هستند. سلام می‌کنم به شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای غیرتمند مدافع حرم و مرزبانانی و ۱۳ هزار شهید مظلوم نیروی انتظامی.


وی با اشاره به حضورش در نیروی انتطامی اظهارکرد: خدا را شاکر هستم که در سازمانی خدمت کردم که در هر مجلس و محفلی به خوبی و نیکی از آن یاد می‌شود، از ناجا در هر مجلسی به عنوان سازمانی پویا، پرتلاش، پرکار، توانمند و کارآمد یاد شده و همه در خوبی و پویایی ناجا به دلیل اندیشه راهبردی فرمانده ناجا اذعان دارند.


منتظرالمهدی تصریح کرد: شاید این آخرین فرصت من باشد که از پشت تریبون ناجا واقعیت‌هایی را درباره نیروی انتظامی بگویم و البته می‌دانید که نه بدنبال کسب موقعیت و جایگاه ،شغل و مسئولیت هستم و نه چیز دیگری اما دراین پایان ماموریتم در معاونت اجتماعی باید بگویم فرمانده ناجا دارای ویژگی آینده نگری و آینده نگاری، پیش بینی، پیش دستی، پیش تازی و پیشگامی و ترسیم موقعیت و دارای قدرت گفتمان ،مجاب گری و تغییر اذهان و... است.


منتظر المهدی خاطر نشان کرد: در فضای اندیشه‌گی جهان امروز قدرت از آن کسانی است که قدرت مجاب گری و عملیات روانی را بلد باشند، بتوانند ذهن‌ها را همراه کند و اراده خود را بر باور دیگران اعمال کنند و در بیشتر اندیشکده و دانشکده‌های نظامی و انتظامی جهان امروز قبل از اینکه علوم نظامی و انتظامی را آموزش دهند علوم شناختی و عملیات روانی و مجاب گری را آموزش می‌دهند.


وی اضافه کرد: سردار اشتری دارای هوش بافتاری است و به خوبی فرصت‌های پیرامون خود را می‌شناسند و از همه ظرفیت‌ها برای ارتقاء سازمان ناجا استفاده می‌کند. فرمانده ناجا سرمایه‌های بی‌بدیل اجتماعی را پاس و همه این سرمایه ها را به کار می‌گیرند.


منتظر المهدی اضافه کرد: او دارای هوش شنیداری و فرصت گفتمان بر ای فرماندهان و معاونان ایجاد و شنوای سخنان آنان است و شما بزودی شاهد شکوفایی وفتح قله‌های موفقیت یکی در پس دیگری در ناجا خواهید بود و با برنامه‌ریزی و هدف گذاری‌هایی که فرمانده و حکم فرمای ناجا در کنار تیم کاردان و دانا در هیات رئیسه ناجا و معاونان و روسای پلیس‌های تخصصی و فرماندهان پرتلاش استان‌ها برای مجموعه صورت بندی کرده‌اند از پیچ‌های صعب العبور گذر و آینده‌ای روشن درانتظار کارکنان خدوم ناجاخواهدبود.


وی در بخش دیگری از سخنان با تشریح کارکرد و ماموریت‌های معاونت اجتماعی ناجا گفت: لازم و شایسته می‌دانم از تلاش تک تک همکارانم در این معاونت قدردانی کنم که انصافا کارکنان این معاونت زحمت کش و مظلوم هستند. همواره در مرکز و استان‌ها تیم‌های رسانه‌ای و عملیات روانی در فضای مجازی به صورت شبانه روز و بر خط مشغول انجام وظیفه و عملیات رسانه‌ای بودند و از این تریبون قدردان آنان هستم.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

برچسب ها: دفاع مقدس
ارسال نظر
هلدینگ شایسته