دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

افطاری اوباما، اسلام آمریکایی و توزیع قیمه تاسوعا توسط انگلیسی‌ها! +تصویر

انتشار عکس نوشته‌ای از افطاری اوباما با مسلمانان در کاخ سفید، واکنش برخی کاربران فضای مجازی را به همراه داشته است. ظاهرا جمله‌ای که زیر عکس نگاشته شده، از حسن رحیم پور ازغدی است.
کد خبر : 29506

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا، علی اصغر شفیعیان، روزنامه نگار در صفحه شخصی خود نوشت:
جایی این «عکس نوشته» را دیدم که مربوط به حضور #اوباما در افطار جمعی از #مسلمانان در #آمریکا بود. برای منتشر کننده‌اش این سه نکته را نوشتم:


یکم: صرف نشستن دور یک میز و خندیدن که آمریکایی شدن محسوب نمی شود، مذاکره کننده های ما که شجاع و متین و این چیزها هستند هم دور یک میز با آمریکایی ها نشستند، قدم هم که زده اند، آقای #جلیلی هم با آقای برنز قدم زده بود و دور یک میز گفتگو می کرد و می خندید


دوم: آیا #اسلام افراطی که «برخی» نمونه های آن #طالبان و #القاعده و #داعش و حتی نمونه های داخلی از جنس #شیرازی هستند خطر بیشتری دارند یا آنهایی که در خاک آمریکا یا دیگر ممالک غربی زندگی می کنند و با رییس جمهور آن کشور می نشینند و خوش و بش هم می کنند؟


سوم: این عکس یک نکته ی جالب دارد، #حجاب آنها واقعا حجاب است، حتی یک تار موی آنها بیرون نیست؛ در حالی که در #ایران نمی دانم بالای چند درصد #زنان چنین پوششی در خیابان ها ندارند و معلوم نیست که اگر اجباری نبود و مثل آمریکا بود، چقدر از زنان ایرانی مانند این زنان در این عکس، حجاب کامل داشتند


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته