دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 تير 1397 - 13:17
رئیس سازمان بهزیستی کشور خبر داد؛

اختصاص دو هزار و 200 میلیارد تومان برای خروج پشت نوبتی‌های بهزیستی

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: دو هزار و 200 میلیارد تومان از منابع هدفمندی یارانه‌ها برای کاهش فقر مطلق و حمایت از پشت نوبتی‌های مستمری اختصاص یافته است که از پایان مردادماه اجرایی خواهد شد.
کد خبر : 295058

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، انوشیروان محسنی بندپی در نشست خبری گرامیداشت هفته بهزیستی از انتقال یک هزار و 30 نوزاد به بهزیستی به دلیل اعتیاد مادر خبر داد و توضیح داد: نیمی از این کودکان بعد از درمان مادر به خانواده منتقل می‌شوند، این در حالی است که بررسی‌ها نشن می‌دهد واگذاری کودکان به شکل امین موقت نسبت به نگهداری کودکان در مراکز بهزیستی بهتر است.


وی ادامه داد: با تصمیم دولت و همراهی مجلس شورای اسلامی دو هزار و 200 میلیارد تومان از منابع هدفمندی یارانه‌ها برای کاهش فقر مطلق و در واقع حمایت از افرادی که پشت نوبت برای مستمری هستند پیش‌بینی شده است.


محسنی بندپی یادآور شد: سازمان بهزیستی نگاه اردویی به معتادان متجاهر در فرآیند درمان ندارد و در سال 97 برنامه ویژه‌ای برای درمان معتادان و همچنین مباحثی از جمله توانمندسازی، اشتغال و اسکان آنها در نظر گرفته‌ایم.


رئیس سازمان بهزیستی کشور همچنین از کتاب‌های سلامت روان و بیماری‌های جسمی مزمن، تحلیل بر بانک اطلاعاتی افراد دارای آسیب نخاعی، پوکی استخوان و استئوآرتریت در سالمندی و امید و اوتیسم رونمایی کرد.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته