دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

تصویربرداری «2 کیلومتر به کردان» به پایان رسید

فیلم‌برداری فیلم سینمایی «دو کیلومتر به کردان» به کارگردانی محمدجعفر رضایی هنجنی به پایان رسید.
کد خبر : 294962

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری آنا، فیلم سینمایی «دو کیلومتر به کردان» به تهیه‌کنندگی، نویسندگی و کارگردانی محمدجعفر رضایی‌هنجنی در سکوت کامل خبری به پایان رسید.


این فیلم در ژانر اجتماعی ساخته شده و داستانی از کینه، دروغ و ناامیدی را روایت می‌کند، در نهایت این صفات منجر به اتفاقات ناخوشایند و جبران‌ناپذیر می‌گردد که باعث می‌شود فرد حتی از عزیزان خود بگذرد.


بازیگران این فیلم سینمایی عبارتند از: حمیدرضا پگاه، شقایق فراهانی، مهدی صبایی، یوسف مرادیان، شهرزاد کمال‌زاده، علیرضا استادی، سیاوش چراغی‌پور، سیاوش گرجستانی، مهری آل‌آقا، پروین ملکی، صفر کشکولی و با معرفی رضا خیاط، محمدحسین رضایی هنجنی، نگار ایمانی، زهرا سزاوار، آریا یوسفوند، بهار داورزنی، محمد اکبرزاده، محمد حمیدی‌فرد و فرنام میر هاشمی و با هنرنمایی بازیگر نوجوان علی‌اصغر رضایی هنجنی است.


از دیگر عوامل این کار می‌توان به دستیار یک و برنامه‌ریز: سعید غلامی، دستیاران کارگردان: پویان درزی و الناز حسینی، مدیر فیلمبرداری: مجید طرقی، دستیار یک فیلمبردار: محمد آقاحسینی، طراح صحنه و لباس: شقایق الله‌وردی، مدیر صدابرداری و صداگذاری: بهروز معاونیان، طراح گریم: علی بهرامی‌فر، مدیر تولید: حسین بشگرد، مدیر تدارکات: سجاد نوری، منشی صحنه: آنیتا فیروزبخت، تدوین: کاوه ایمانی، عکاس: آرمین فلکی و مشاور رسانه‌ای: محسن بیده اشاره کرد.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته