دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

اعضای شورای کانون تئاتر دانشگاهی معرفی شدند

پنج هنرمند و مدرس تئاتر، شورای کانون تئاتر دانشگاهی اداره کل هنرهای نمایشی را تشکیل می‌دهند.
کد خبر : 294904

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری آنا، میلاد نیک‌آبادی مدیر کانون تئاتر دانشگاهی اعضای شورای این کانون را فرهاد مهندس‌پور، رضا سرور، بهزاد آقاجمالی، یوسف باپیری و تینو صالحی معرفی کرد.


وی گفت: اعضای این شورا با دقت و از بین چهره‌های دانشگاهی فعال و تأثیرگذار انتخاب شده‌اند.


نیک‌آبادی در معرفی اعضای این شورا به بخشی از سابقه و فعالیت‌های اعضا اشاره کرده و افزود: فرهاد مهندس‌پور، دکترای پژوهش هنر و کارشناس ارشد بازیگری و کارگردانی از دانشگاه تربیت مدرس دارد.


وی همچنین کارشناس بازیگری و کارگردانی از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران و یکی از اساتید شناخته‌شده و تاثیرگذار تئاتر به شمار می‌رود.


وی ادامه داد: رضا سرور منتقد، مدرس، دراماتورژ و نمایشنامه‌نویس و بهزاد آقاجمالی نیز دراماتورژ، نمایشنامه‌نویس و کارگردان تئاتر و یکی از فعالان تئاتر دانشگاهی است.


یوسف باپیری و تینو صالحی نیز از جمله کارگردانان و نویسندگان تئاتر به شمار می‌روند که به واسطه تدریس، با نسل جوان تئاتر ارتباط نزدیک دارند.


مدیر کانون تئاتر دانشگاهی هر یک از اعضای این شورا را دارای سوابق درخشان با کسب جوایز متعدد از جشنواره‌های دانشگاهی و دانشجویی دانست که با تئاتر دانشگاهی به عرصه حرفه‌ای معرفی شده‌اند و همواره در ارتباط نزدیک با عرصه آکادمیک تئاتر بوده‌اند.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته