دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 تير 1397 - 11:12

پاسخ مقاومت به تجاوز جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به نوار غزه

سلسله حملات بامداد امروز جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به پایگاه‌های مقاومت فلسطین در نوار غزه با واکنش قاطع نیروهای مقاومت مواجه شد.
کد خبر : 294882

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا به‌نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بامداد امروز به چند نقطه از پایگاه‌های مقاومت در نوار غزه حمله کردند، حمله‌ای که باعث شد نیروهای مقاومت واکنش نشان دهند و چندین راکت به سمت شهرک‌های اشغالی پرتاب کنند.


طبق اعلام رسانه‌های محلی، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی دست‌کم سه موشک به سمت پایگاه‌های مقاومت واقع در شرق اردوگاه بریج در مرکز نوار غزه شلیک کردند که خسارتی بر جای نگذاشت.


در شمال نوار غزه، جنگنده‌های رژیم اشغالگر قدس دو پایگاه مقاومت را هدف قرار دادند که خسارتی بر جای نگذاشت و تنها چندین نفر از اهالی اطراف پایگاه زخمی شدند.


همچنین، بالگردهای رژیم صهیونیستی چندین موشک به سمت اراضی کشاورزی در منطقه صوفا واقع در شمال‌شرقی رفح در جنوب نوار غزه شلیک کردند.


هنوز دقایقی از تجاوز رژیم صهیونیستی نگذشته بود که نیروهای مقاومت فلسطین چندین راکت به سمت شهرک‌های اشغالی پرتاب کردند. صهیونیست‌ها اعتراف کردند در این حملات راکتی به چندین نقطه ازجمله سدیروت، ساحل عسقلان، صوفا و ناحل عوز خساراتی وارد شد.


علاوه بر این، آژیرهای خطر در مناطق صهیونیست‌نشین ازجمله اشکول، سدیروت، کرم ابوسالم، کیسوفیم و ساحل عسقلان بارها در شبانه‌روز گذشته به صدا درآمد.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته