دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 تير 1397 - 20:49

نفرات برتر مسابقات کشتی فرنگی تیم ملی امید مشخص شدند

نفرات برتر اوزان مختلف مسابقات کشتی فرنگی انتخابی تیم ملی امید روز جمعه پس از پایان این رقابت‌ها در الیگودرز مشخص شدند.
کد خبر : 294778

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا در مسابقات کشتی فرنگی انتخابی تیم ملی امید، در وزن 55 کیلوگرم مهدی قربانی از قم اول و علیرضا اسدی از اصفهان مقام دوم را کسب کردند.


همچنین در وزن60 کیلوگرم این مسابقات مهدی محسن نژاد از خوزستان و محمد مهرابی از البرز و در وزن 63 کیلوگرم میثم دلخانی از استان فارس و کیانوش غضنفریان از مازندران به ترتیب اول و دوم شدند.


بر اساس این گزارش در وزن 67 کیلوگرم حسین اسدی از خوزستان و محمد رضا مختاری از فارس و در وزن 72 کیلوگرم محمد خلیلی از قزوین و علیرضا افتخاری مقدم از خوزستان به ترتیب عناوین اول و دوم را به خود اختصاص دادند.


در این روزه از رقابت‌ها در وزن 77 کیلوگرم سید محمد چوب چیان از گیلان و فردین عبدولی از خوزستان و در وزن 82 کیلوگرم مهدی ابراهیمی از قم و کیوان رضایی دانیلی از فارس عناوین اول و دوم را کسب کردند.


در وزن 87 کیلوگرم آرمان علیزاده عبدولی از خوزستان و علی خلیل زاده از مازندران و در وزن 97 کیلوگرم حسین آریایی نژاد از مازندران و امیر حسین نوروز پسند از تهران به ترتیب اول و دوم شدند.


همچنین در وزن 130 کیلوگرم نیز ابولفضل نجفی از تهران اول و حمید رضا کریمی از آذربایجان شرقی دوم شد.


رقابت ها در بخش آزاد نیز چهارشنبه 20 تیرماه برگزار شد که لرستان 2 قهرمان داشت.


در این رقابت ها 300 کشتی گیر آزاد و فرنگی کار از استان های کشور در 10 وزن مختلف به مدت 2 روز با هم رقابت کردند و نفرات برتر این دوره از رقابت‌ها در قالب تیم‌های کشتی آزاد و فرنگی تیم ملی امید به مسابقات جهانی رومانی اعزام می شوند.


رقابت‌های کشتی امید قهرمانی جهان روزهای 21 تا 27 آبان ماه در شهر بخارست رومانی برگزار می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب