دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 مرداد 1394 - 09:42

لیبرمن: «نتانیاهو» پارس می‌کند ولی گاز نمی‌گیرد!

وزیر امورخارجه سابق اسرائیل در مصاحبه‌ای با انتقاد از سیاست‌های «نتانباهو» درقبال مذاکرات هسته‌ای میان قدرت‌های غربی و ایران، نخست‌وزیر این رژیم را به سگی تشبیه کرد که قادر به انجام هیچ کاری نیست.
کد خبر : 29463

به‌گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا، روزنامه «یدیعوت آحارونت» گزارش کرد: «آویگدور لیبرمن» وزیر امورخارجه سابق اسرائیل روز گذشته (جمعه) انتقادات تندی علیه «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم مطرح کرد.


این مقام صهیونیست گفت: بهترین راه جلوگیری از هسته‌ای شدن ایران، برکنار کردن «نتانیاهو» و جایگزین کردن فردی دیگر است.


«لیبرمن»، «نتانیاهو» را به لفاظی در موضوع پرونده هسته‌ای ایران و انجام ندادن اقدامات مناسب در این زمینه متهم کرد و گفت: «اگر می‌خواهی شلیک کنی، شلیک کن و حرف نزن. «نتانیاهو» سگی است که پارس می‌کند و گاز نمی‌گیرد.


وزیر امور خارجه اسبق اسرائیل تصریح کرد: ما آن‌ قدر درباره تمام گزینه‌هایمان حرف زده‌ایم که دیگر کسی ما را جدی نمی‌گیرد. حالا باز هم داریم صحبت می‌کنیم و آنها ما را مسخره می‌کنند.


اسرائیل که تنها دارنده سلاح‌ هسته‌ای در خاورمیانه قلمداد می‌شود خواستار برچیده شدن کامل زیرساخت‌های برنامه هسته‌ای ایران شده بود. مقام‌های اسرائیل در برخی برهه‌های زمانی ادعا کرده‌اند آمادگی حمله به تأسیسات هسته‌ای ایران را دارند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته