دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 تير 1397 - 10:33

انعقاد تفاهم‌نامه دانشگاه پیام‌نور و شرکت ملی پست

دانشگاه پیام‌نور و شرکت ملی پست تفاهم‌نامه همکاری منعقد کردند که بر اساس این تفاهم‌نامه، کتب و نشریات این دانشگاه توسط شرکت پست توزیع می‌شود.
کد خبر : 294473

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، حسن علیزاده معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور گفت: در راستای ارائه خدمات نوین بر پایه فناوری اطلاعات و در جهت خدمت‌رسانی بهتر به دانشجویان در سراسر کشور این تفاهم‌نامه منعقد شد و از این پس دانشجویان می‌توانند ضمن خرید آنلاین کتاب‌های مورد نیاز خود، آنها را از طریق شرکت پست دریافت نمایند.


وی افزود: تمام تلاش خود را بکار می‌بندیم تا دانشجویان با کمترین هزینه بتوانند کتا‌ب‌ها و خدمات مورد نیاز خود را دریافت نمایند.


براساس این تفاهم‌نامه که به امضای علیزاده معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور و احمدی معاون فنی مدیرعامل شرکت ملی پست رسید، آماده‌سازی، رهسپاری و توزیع کتب و نشریات دانشگاه به نشانی‌های تعیین شده متقاضیان در سراسر کشور با استفاده از سرویس پست سفارشی و سایر سرویس‌های درخواستی متقاضیان توزیع می‌شود و در صورت ارسال به مقاصد خارج از کشور بر اساس قوانین و مقررات پست خارجه محاسبه خواهد شد.


براساس این تفاهم‌نامه، برنامه‌ریزی، مدیریت و نظارت در بخش عرضه، معرفی و فروش محصولات مرکز چاپ و توزیع خدمات دانشجویی و امور فارغ‌التحصیلان از سوی دانشگاه انجام و نظارت بر فرآیند جمع‌آوری، حمل و توزیع مرسولات خریداری یا ثبت درخواست شده در نشانی پستی خریداران و متقاضیان از طرف پست به اجرا درخواهد آمد.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته