دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 تير 1397 - 05:29
نماینده ولی فقیه در استان همدان:

وضعیت بد معیشتی و اقتصادی مردم نیازمند برنامه‌ریزی است

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: بیکاری جوانان و وضعیت بد معیشتی و اقتصادی مردم نیازمند برنامه‌ریزی و ارائه راهکارهای مطلوب در راستای برطرف شدن مشکلات مردم‌ و بیکاری جوانان است‌.
کد خبر : 294425

‌به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی در مراسم افتتاح مجتمع بزرگ عطر سیب ملایر ضمن تقدیر از سرمایه‌گذار این‌ مجموعه اظهار داشت: امیدواریم ‌که این مجتمع مکانی موثر در راستای توسعه و‌ پیشرفت شهرستان و ‌حضور مسافران غیر بومی و رونق این شهر باشد‌.


وی با اشاره به اینکه دین اسلام دین اعتدال است، بیان‌کرد: انسان باید به‌گونه‌ای در این دنیا زندگی کند که غرق در دنیا نشده و بتواند برای آخرت خود نیز توشه‌ای جمع‌آوری کند.


‌محمدی با اشاره به اینکه انسان باید سعادت دنیا و آخرت را با هم داشته باشد‌ ،گفت: چنانچه انسان به‌ گونه‌ای زندگی کند که غرق در دنیا شده و از نعمات خداوند بهره نبرد، آخرت خود را نیز به خطر انداخته است‌.


امام جمعه همدان خطاب به مسئولان با اشاره به شرایط فعلی کشور، گفت: بیکاری جوانان و وضعیت بد معیشتی و اقتصادی مردم نیازمند برنامه‌ریزی و ارائه راهکارهای مطلوب در راستای برطرف شدن مشکلات مردم‌ و بیکاری جوانان است‌.


وی با اشاره به اینکه شناخت دین و عمل به آن بسیار در مو‌فقیت انسان اثر‌گذار است، تاکید کرد: اگر انسان به خاطر دنیا دینش را به خطر بیندازد قطعا آخرتش را نیز تباه ‌کرده است‌.


نماینده ولی فقیه در استان همدان با‌ اشاره به اینکه بسیاری از آسیب‌های اجتماعی و مشکلات فعلی جامعه به دلیل نبود اشتغال برای جوانان است‌ بر استفاده حداکثری از همه ظرفیت‌ها برای رفع معضل بیکاری تاکید کرد و افزود: همه سرمایه‌گذاران باید با تدابیری مناسب در راستای سرمایه‌گذاری بومی در منطقه و ایجاد اشتغال برای جوانان تحصیل کرده تلاش کنند و دولت نیز از آنها حمایت کند.


انتهای پیام/



انتهای پیام/

برچسب ها: اشتغال همدان
ارسال نظر
هلدینگ شایسته