دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 مرداد 1394 - 17:53

برانکو ایوانکوویچ: پرسپولیس بازیکنان ارزشمندی دارد / از جدایی باقری متاسف می شوم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کریم باقری برای من خیلی مفید است و می‌تواند به خیلی کمک حالم باشد.
کد خبر : 29439

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا،برانکو ایوانکوویچ که برای برگزاری جلسه با طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس به محل این باشگاه رفته بود بعد از پایان این جلسه گفت: «روز گذشته ار ترکیه برگشتیم طبیعی بود امروز بخواهیم موقعیت تیم را آنالیز کنیم و در مورد تیم صحبت‌هایی را با سرپرست باشگاه داشته باشیم.»


سرمربی پرسپولیس در مورد غیبت کریم باقری در اردوی ترکیه گفت:« باقری به خاطر مسائل شخصی‌‌اش به اردوی ترکیه نیامد و امیدوارم در تهران به ما ملحق شود.بسیار متاسف خواهم شد اگر نتواند همراه ما در پرسپولیس باشد.»


سرمربی پرسپولیس در مورد وضعیت جسمانی بازیکنان این تیم گفت: «متاسفانه همه بازیکنان همزمان تمرینات بدنسازی را آغاز نکردند. بیشتر بازیکنان 20 روز پیش به ما اضافه شدند و حیدری و مسلمان در ترکیه به ما ملحق شدند. سطح آمادگی جسمانی بازیکنان متفاوت است و این تفاوت ادامه خواهد داشت اما آنچه مرا خوشحال و راضی می‌کند این است که بازیکنان ارزشمندی داریم.»


وی تاکید کرد:« همه بازیکنان پرسپولیس خوب هستند و با اشتیاق کارشان را دنبال می‌کنند. از مسن‌ترین آنها که محسن بنگر است که از روز اول در تمرینات بود و حتی یک جلسه هم در تمرین غیبت نداشت تا جوانترین آنها که میلاد کمندانی است. این شانس و خوشبختی ماست و جنبه مثبت کاری ما را نشان می‌دهد. با همه فشاری که در تمرینات به آنها آمده همه با اشتیاق کار می‌کنند و خوشبختانه هیچ بازیکنی مصدوم نشده است. باید از بازیکنان یک تشکر و قدردانی ویژه داشته باشم.»


برانکو در مورد وضعیت همکاری اومانیا با پرسپولیس و اینکه او در تمرینات شرکت خواهد کرد یا خیر،‌گفت: «انتظارم این است اومانیا فردا در تمرین حاضر شود تا با او صحبت کنم. باید ببینم وضعیت بدنی او چگونه است. طبیعی است که مشکلاتی هست زیرا او 10-15 روز است که اصلا تمرین نکرده و تلاش می‌کنیم هر چه زودتر او هم به سطح بازیکنان تیم برسد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب