دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
هافبک سابق تیم ملی:

شانس پرسپولیس برای دفاع از عنوان قهرمانی کم نیست/ قهرمانی ایران در جام ملت‌‌های آسیا

هافبک پارس جنوبی جم گفت: نباید شانس پرسپولیس را برای دفاع از عنوان قهرمانی کم بدانیم.
کد خبر : 294303

محمد نوری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، درباره شرایط تیم پارس جنوبی جم برای حضور در هجدهمین دوره لیگ برتر گفت: خدا را شکر تمرینات را به موقع شروع کردیم و الان هم در حال گذراندن دوران بدنسازی پیش‌فصل هستیم تا فصل را با قدرت شروع کنیم. وضعیت تیم روز به روز بهتر می‌شود و با این روندی که جلو می‌رویم، فکر می‌کنم که استارت مناسبی در رقابت‌های این دوره لیگ برتر بزنیم.


وی در خصوص اینکه تیم پارس جنوبی در این دوره لیگ برتر چه رتبه‌ای را می‌تواند به دست آورد، اظهار داشت: کمی دشوار است که بخواهیم در مورد قهرمانی حرف بزنیم. چنین انتظاری هم از تیم نمی‌رود. این موضوع بار روانی را از روی تیم برمی‌دارد. خوب چند بازیکن خوب تیم که فصل گذشته ارزش‌های‌شان را نشاند دادند، از تیم‌های دیگر پیشنهاد شدند و در پارس جنوبی باقی نماندند. با توجه به جوان‌هایی که در فوتبال بوشهر وجود دارد و می‌توانند خود را در فوتبال کشور اثبات کنند، تصور من این است که در این فصل هم بازیکنان شایسته‌ای از پارس جنوبی به سطح اول فوتبال ایران وارد می‌شوند.


هافبک تیم پارس جنوبی در مورد این موضوع که تیمش می‌تواند سهمیه آسیا را بگیرد یا خیر، بیان کرد: تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا این اتفاق بیفتد. البته باید این واقعیت را در نظر گرفت که پارس جنوبی تیمی شناخته شده برای تمامی حریفان است و دیگر آن تیمی نیست که از لیگ دسته اول یه لیگ برتر آمده است و همه آن را دست‌کم بگیرند. این تیم در لیگ هفدهم در رده پنجم قرار گرفت و این فصل همه با برنامه مقابل آن قرار می گیرند. البته این به منزله آن نیست که ما مقابل رقبا برنامه‌ای نداریم و حتما در هر مسابقه به دنبال 3 امتیاز خواهیم بود.


وی در مورد مهم‌ترین حریفان تیم پارس جنوبی گفت: هر 15 تیمی که با آنها بازی می‌کنیم رقیب هستند و تیم خاصی را نباید به عنوان حریف‌مان معرفی کنیم. باید به همه رقبا به یک چشم نگاه کنیم چون هیچ تیمی برای از دست دادن 3 امتیاز برابر ما قرار نمی‌گیرد.


نوری درباره شرایط تیم پرسپولیس در این فصل و اینکه سرخ‌پوشان می‌توانند بار دیگر از عنوان قهرمانی‌شان دفاع کنند، گفت: پرسپولس همیشه نامش بزرگ است و آن قدر هواداران خونگرم دارد که با وجود بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی و جدایی چندین بازیکن بار دیگر با قدرت مسابقات را شروع خواهد کرد و در نیم فصل دوم برای قهرمانی همه تلاشش را خواهد کرد. به نظرم نباید شانس پرسپولیس را برای دفاع از عنوان قهرمانی کم بدانیم.


وی در خصوص این موضوع که از چه تیم‌هایی مطالبات مالی‌اش را در سال‌های گذشته نگرفته است، تصریح کرد: از پرسپولیس طلب داشتم اما به دلیل علاقه‌ای که به این تیم داشتم، آن طلب را بخشیدم. تراکتورسازی به من بدهکار است و هنوز آن را نداده است. پارس جنوبی هم کلیه مطالباتم را داده است و با آنها تسویه کرده‌ام. امیدوارم این فصل هم روند سال گذشته ادامه پیدا کند و به موقع مطالباتم از سوی پارس جنوبی داده شود.


هافبک پارس جنوبی در مورد اینکه استقلال به دنبال آن است تا در سوپرجام مقابل پرسپولیس 29 تیرماه بازی نکند، تاکید کرد: اگر قانونی وجود دارد باید همه آن را رعایت کنند. به نظرم تیم‌ها باید در زمان اعلام شده به میدان بروند و چون سوپرجام امسال دربی هم است، باید در موعد اعلام شده برگزار شود. فدراسیون و سازمان لیگ هم باید شرایط تیم‌ها را لحاظ کنند تا فشار مضاعفی را شاهد نباشیم.


وی در مورد اینکه عملکرد تیم ملی فوتبال را در جام جهانی چگونه دید، بیان کرد: «به نظرم همه اعضای تیم حداکثر تلاششان را کردند و بازی های قابل قبولی را هم دیدیدم. بهترین کارنامه ایران در جام جهانی ثبت شد و امیدوارم در جام ملت‌های آسیا قهرمان شویم.


نوری در مورد اینکه به نظرش چه تیمی قهرمان جام جهانی می‌شود، گفت: من از همان ابتدای جام نظرم روی تیم فرانسه بود و معتقدم این تیم در بازی فینال هم برنده زمین را ترک می کند.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته