دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 مرداد 1394 - 14:28

ضرب‌الاجل دروازه‌بان سابق ملوان برای پرسپولیس

دروازه‌بان ملوان در لیگ چهاردم اعلام کرد اگر تا فردا از سوی مدیران باشگاه پرسپولیس با وی تماس گرفته نشود، او به یکی از دوباشگاهی که خواهان وی هستند ملحق می‌شود.
کد خبر : 29420

به گزازش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، دروازه‌بان دو فصل اخیر ملوان بندرانزلی جایی در فهرست این تیم در پانزدهمین دوره لیگ برتر ندارد. ایمان صادقی که با نظر امیرقلعه‌نویی سرمربی جدید ملوان در روزهای آخر فصل نقل و انتقالات از جمع بازیکنان ملوان کنار گذاشته شد، اکنون در حال مذاکره با تیم‌های دیگر است.


وی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا با بیان اینکه خودش از ملوان جدا شده است، عنوان کرد:« وقتی متوجه شدم که سرگئی پاشنکو به ایران آمده و در حال مذاکره با مدیران باشگاه ملوان است، دیگر به تمرینات این تیم نرفتم و سرمربی تیم هممرا در فهرست مازاد قرار داد. البته پیش از آنکه سر تمرینات تیم نروم، محمد حبیبی مربی گلرهای تیم با من تماس گرفت و گفت می‌توانی دروازه بان دوم تیم باشی اما از آنجا که سیدحسین حسینی سال دوم خدمتش را در ملوان سپری می‌کند و نیاز به بازی کردن دارد تصمیم گرفتم به او فرصت دروازه‌بان دوم بودن را بدهم و خودم به یکی پیشنهادهایی که از تیم های دیگر دارم، پاسخ مثبت بدهم.»


صادقی درباره صحت خبر منتشرشده درباره پیشنهادی که از پرسپولیس به او رسیده است، تصریح کرد:« با هیچ کدام از مدیران باشگاه پرسپولیس و از جمله طاهری صحبت خاصی نداشته‌ام و اگر تا فردا خبری از طرف این باشگاه نشود، به ناچار به یکی از تیم های دیگری که به دنبال من هستند، می پیوندم.»


گلر سابق ملوان با بیان این نکته دلخوری از قلعه‌نویی ندارد، گفت:« برخی تصور می کنند چون در دو فصل گذشته مقابل استقلال قلعه‌نویی درخشش قابل توجهی داشتم و یکی از عوامل ناکامی تیمش مقابل ملوان بودم، ایشان مرا نخواسته است اما اصلا با این افراد موافق نیستم. قلعه‌نویی زمانی که 17 ساله بودم مرا به استقلال آورد و فرصت حضور در لیگ برتر را به من داد. هیچ مشکلی با یکدیگر نداریم. تنها دلیل جدایی‌ام از ملوان این بود که نمی‌خواستم پس از یک فصل دروازه‌بان اولی، دروازه‌بان دوم تیم شوم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته