دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 تير 1397 - 11:30
معاون حقوقی امور مجلس و استان‌های پیام نور:

ایجاد مناطق ده‌گانه دانشگاه پیام نور در راستای طرح ثانوی آمایش آموزش عالی است

معاون حقوقی امور مجلس و استان‌های دانشگاه پیام نور گفت: در ساختار جدید هر مرکز را مستقل‌تر دیده‌ایم و ایجاد مناطق ده‌گانه در دانشگاه پیام نور کشور در راستای طرح ثانوی آمایش آموزش عالی است.
کد خبر : 294145

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، مراسم تکریم و معارفه دانشگاه پیام‌نور استان خراسان رضوی و رئیس منطقه 9 پیام نور با حضور محمدحسن دوگانی آغچغلو، معاون حقوقی امور مجلس و استان‌های پیام نور کشور برگزار و ضمن تقدیر از زحمات محمدعلی داوریار، عزیزالله نژادعلی به عنوان رئیس دانشگاه پیام نور خراسان رضوی و رئیس منطقه 9 پیام نور کشور معرفی شد.



دوگانی در این مراسم اظهار کرد: امروز در دنیا، رقابت و برتری کشورها در تقویت حوزه‌های علمی و فناوری و توسعه دانایی محور الگوی پیشرفت است.


وی افزود: بسیاری از دانشگاه‌هایی که شهرت جهانی یافته‌اند از دانش نخبگان و سرمایه‌های کشورهای درحال توسعه مانند ایران استفاده می‌کنند.


معاون حقوقی امور مجلس و استان‌های پیام نور تصریح کرد: در حوزه بین‌الملل، نظر مثبتی بر دانشگاه پیام نور از سوی وزارت علوم وجود دارد و امیدواریم در جهت دانشگاه پاسخگو، پویا و نسل سوم هر چه سریع‌تر گام برداریم. در ساختار جدید هر مرکز را مستقل‌تر دیده‌ایم و ایجاد مناطق ده‌گانه در دانشگاه پیام نور کشور در راستای طرح ثانوی آمایش آموزش عالی است.


تفویض اختیار حداکثری به مراکز و واحدهای دانشگاه پیام‌نور


در ادامه این مراسم نژادعلی اظهار کرد: تفویض اختیار حداکثری به مراکز و واحدها از مهمترین برنامه‌های آتی پیشرو خواهد بود. همه باید تلاش کنیم تا با همفکری و تلاش، حرکت رو به جلو دانشگاه را شتاب بیشتری بخشیم.


رئیس منطقه 9 پیام نور کشور افزود: پویایی علمی مهم‌ترین سرمایه کشور است و تا زمانی‌ که پیشرفت علمی در تئوری و عمل نداشته باشیم، نباید به مدارج علمی فردی افتخار کنیم.


وی افزود: اختلاف سلیقه و نگاه آنجا که باعث منفعت سازمان است نباید مانع هم‌افزایی و حرکت شود و علاقه‌مند به بهره‌گیری از نظرات ارزشمند و پیشنهادات همه همکاران علمی و اداری هستم.


سرپرست دانشگاه پیام‌نور استان خراسان رضوی گفت: بار اصلی دانشگاه و حجم عمده فعالیت‌ها بر مراکز و واحد‌ها است که بنا داریم با توجه به سیاست‌های دانشگاه، تا حد امکان نسبت به تفویض اختیار اقدام نماییم.


گفتنی است نژادعلی استاد تمام رشته شیمی دانشگاه پیام نور مرکز مشهد، معاون دانشگاه پیام نور منطقه 8خراسان، عضو شورای دانشگاه، دارای بیش از 85مقاله isi ونشریات بین‌المللی، ارائه 120مقاله در کنفرانس‌های علمی، پژوهشگر برتر دانشگاه خراسان رضوی درچندین سال متوالی بوده است.


انتهای پیام/



انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب