دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 تير 1397 - 06:20

١١ کشته در حریق مرگبار تصادف اتوبوس و تانکر سوخت در سنندج/ سه روز عزای عمومی در کردستان

تصادف مرگبار یک دستگاه اتوبوس، یک تانکر سوخت و یک وانت در سنندج موجب حریق سه خودرو و مرگ 11 نفر شد.
کد خبر : 294097

مجتبی خالدی، سخنگوی اورژانس کشور در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری آنا توضیح داد: ساعت 00:10 بامداد چهارشنبه در سنندج، پشت ترمینال تهران، ابتدای اتوبان دکتر حسینی، یک دستگاه اتوبوس هنگام خروج از ترمینال با یک تانکر ایرانی حامل سوخت و یک وانت عبوری تصادف می‌کند که شدت برخورد موجب حریق 3 خودرو می‌شود.


وی با بیان اینکه این حادثه ١٩ مصدوم داشت، افزود: متاسفانه ١١ نفر بر اثر سوختگی جان باختند و 9 نفر دیگر نیز مصدوم شدند که به مراکز درمانی منتقل شدند.


وی با اشاره به احتمال افزایش آمار قربانیان حادثه همچنین گفت: این تصادف موجب آتش گرفتن خودروها شده بود که آتش با حضور عوامل آتش‌نشانی اطفا شد.


سخنگوی اورژانس با اشاره به شدت سوختگی و احتمال از بین رفتن تعدادی از اجساد تاکید کرد: عملیات جست‌و‌جو برای یافتن مفقودین احتمالی ادامه دارد.


سهیل فضل وزیری، سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج هم اعلام کرد: برای مهار آتش و امدادرسانی به حادثه‌دیدگان تصادف رانندگی تانکر سوخت رسان با اتوبوس مسافربری در کمربندی دکتر حسینی 50 آتش نشان با 20 دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین وارد عمل شدند.




همچنین محمدحسین حمیدی، فرمانده پلیس راه کشور، نیز با اعلام اینکه علت حادثه در دست بررسی است، گفت: احتمالا نقص فنی نفتکش و تردد در ساعت غیرمجاز آن علت این حادثه باشد.


همچنین بهمن مرادنیا، استاندار کردستان و آیت الله سیدمحمد حسینی شاهرودی، نماینده ولی فقیه در استان، در پیام‌های جداگانه‌ای این سانحه دلخراش را به مردم کردستان و بازماندگان این حادثه تسلیت گفتند. استاندار کردستان، سه روز عزای عمومی اعلام کرد.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

برچسب ها: اورژانس تصادف
ارسال نظر
هلدینگ شایسته