دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 تير 1397 - 18:38

تاکید بر گسترش تعاملات میان دانشگاه شریف و استرالیا

هیات دو نفره کمیسیون تجارت و سرمایه‌گذاری استرالیا ضمن حضور در دانشگاه صنعتی شریف و دیدار با مسئولین دانشگاه و بنیاد شریف، بر گسترش تعاملات این دو مجموعه تاکید کردند.
کد خبر : 294027

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از دانشگاه شریف، هیات دو نفره کمیسیون تجارت و سرمایه گذاری استرالیا (آسترید) ضمن حضور در دانشگاه صنعتی شریف با مسئولان دانشگاه و بنیاد شریف-ایمیدرو دیدار کردند.


منیر سنکری و رضا قراخان از کمیسیون تجارت و سرمایه‌گذاری استرالیا (آسترید)، در جلسه‌ای با حضور عبدالرضا سیم‌چی مدیر امور بین‌الملل، مسعود عسگری از دانشکده مواد و رئیس بنیاد شریف-ایمیدرو، محمد حلالی از دانشکده مواد و رجبی از بنیاد شریف-ایمیدرو به بحث و تبادل نظر در خصوص راه‌های گسترش تعاملات بیشتر پرداختند.


رئیس بنیاد شریف ضمن برشمردن پیشینه روابط ایران و استرالیا در زمینه صنایع معدنی و تجربیات سازمان ایمیدرو در مشاوره به صنایع، بر ضرورت ایجاد یک نهاد منسجم برای افزایش کارایی همکاری‌های دو کشور در این حوزه اشاره کرد.


سنکری نیز با توضیح اینکه تعدادی از شرکت‌های استرالیایی مایل به همکاری با ایران هستند، گفت: افزایش سطح روابط نیازمند بستری است که این شرکت‌ها بتوانند سریع‌تر با طرف ایرانی ارتباط برقرار کنند.


در پایان مقرر شد جلسه‌ای برای تشکیل نقشه راه بستر همکاری‌ها میان دو کشور در آینده نزدیک تشکیل شود.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته