دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 تير 1397 - 02:40
عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس:

تدبیر ارزی دولت نیاز کشور را پاسخ نداد/ تذکر متعدد به روحانی درباره ناتوانی رئیس بانک مرکزی

نماینده شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت حدود 12 میلیارد دلار ارز را در جایی هزینه کرد که یک دهم آن هم ضروری نبود و نیاز کشور را پاسخ نداد.
کد خبر : 293959

حسینعلی حاجی‌دلیگانی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، درباره اظهارات معاون اول دولت مبنی بر اینکه دولت با شرکت‌هایی که از ارز دولتی سوءاستفاده کرده‌اند، برخورد می‌کند، اظهارکرد: در شرایطی که همه باید تلاش کنیم که ارز کشور را حفظ کنیم،‌ دولت حدود 12 میلیارد دلار ارز را در جایی هزینه کرد که یک دهم آن هم ضروری نبود و نیاز کشور را پاسخ نداد.


وی با بیان اینکه بارها به رئیس‌جمهور متذکر شدیم که سیف توان اداره اقتصاد کشور را ندارد، اضافه کرد: سیف در عین بی‌تدبیری و عدم مدیریت چوب حراج را به ارز و خزانه کشور زد.


عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با تاکید براینکه چطور می‌شود رئیس بانک مرکزی معضل موسسات مالی و اعتباری را برای کشور به بار می‌آورد و 20 میلیون نفر را دچار سردرگمی و ناراحتی می‌کند و کوچکترین اعتراضی به او نمی‌شود، تصریح کرد: 20 هزار میلیارد تومان از خزانه کشور و از جیب مردم بابت این اشتباه پرداخت شد و متأسفانه قوه قضائیه هم علی‌رغم اینکه ما ماده 236 را مصوب کردیم، کوچکترین برخوردی با وی نکرد و این برخورد نکردن باعث جری‌تر شدن وی شد و ناکارآمدی خود را ادامه داد.


حاجی‌دلیگانی خاطرنشان کرد: سیف با ارز کشور کاری را کرد که دشمن هم نمی‌کرد.


انتهای پیام/





انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته